Slaviša Stojanović si po novem kruh služi na Kitajskem, in to kar v tamkajšnji elitni ligi, kjer se že nekaj časa cedita med in mleko. No, za klub nekdanjega slovenskega selektorja to ne velja povsem, Changchun Yatai je bil namreč v tem prestopnem roku precej skromen, medtem ko so številni njegovi tekmeci zapravljali kot obsedeni.
Lahko rečemo, da Stojanovićev klub, ki je brez zvezdniških imen, zdaj že plačuje davek za to, izgubil je namreč obe uvodni tekmi nove sezone. Najprej je bil Hangzhou boljši z 2:1, nato s 3:0 še zvezdniški Guangzhou Evergrande, ki ga vodi nekdanji brazilski selektor Luiz Felipe Scolari. Ljubljančan se tako nahaja na zadnjem mestu prvenstvene razpredelnice, očitno že lahko sklepamo, da ga čaka krčevit boj za obstanek.
"Menim, da je bitka za obstanek naš objektiven domet. Kitajska liga je zelo močna, vsaka ekipa ima vsaj po dva odlična tujca. Vsaka točka bo pomembna, nas pa vsaj na začetku čaka peklenski spored. Od osmih tekem jih bomo pet odigrali v gosteh, vse proti klubom, ki se borijo za vrh in so porabili največ denarja," je Kurirju povedal nekdanji trener Crvene zvezde in razkril tudi, zakaj pri kupovanju ni mogel biti tako zapravljiv kot številni njegovi kolegi: "Naša šefa sta poslovneža, ki pa nočeta zapravljati gromozanskih zneskov kot ostali. Nekateri kitajski klubi res zapravljajo neverjetne količine denarja, res vrhunski nogometaši prihajajo za zneske, ki jih ne morejo dobiti nikjer drugje. Po nekaterih informacijah je celo kitajski predsednik pozval vse poslovneže, naj kar največ vložijo v nogometu, da bo tudi Kitajska v doglednem času postala nogometna velesila."
nu
Stojanović razkril, zakaj se na Kitajskem ne more kosati z najboljšimi
Slaviša Stojanović se mudi v bogati kitajski ligi, a priznava, da njegova realnost ni tako bleščeča.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke