Kampanja združuje podobe čudovite slovenske narave in vrhunske športnike in športnice, kot so Tadej Pogačar, Janja Garnbret, Kristjan Čeh, Andreja Leški, Toni Vodišek, ženska rokometna reprezentanca, z glavnim sporočilom: Vse je v naši naravi.
Prva nacionalna olimpijska kampanja, ki združuje šport in turizem, je bila uradno lansirana v Centru Rog v Ljubljani. Glavno sporočilo 'Vse je v naši naravi' se igra z dvojnim pomenom besede narava: kot krajina in kot karakter naroda.
Direktorica STO mag. Maja Pak Olaj je poudarila: »Olimpijske igre v Parizu predstavljajo edinstveno priložnost za Slovenijo, da se predstavi kot destinacija, kjer se prepletata vrhunski šport in osupljiva narava. Kampanja, ki združuje naše športne junake ter čudovite podobe naše narave, ni le promocija naše dežele kot turistične destinacije, temveč tudi kot prostora, kjer so šport, zdrav življenjski slog in trajnostne vrednote globoko zakoreninjeni. Prepričani smo, da bo ta kampanja navdušila številne obiskovalce s celega sveta ter jih povabila, da odkrijejo in občutijo Slovenijo na povsem nov način.«
Predsednik OKS-ZŠZ Franjo Bobinac je poudaril: »Kampanja ni izjemna le zaradi desetih lokacij, kjer smo snemali, in 20 sodelujočih športnikov in športnic, temveč tudi zaradi jasno zastavljene ideje, ki so jo kreativci znali splesti v čudovito zgodbo narave športnikov in narave, prirode, ki jo ponuja naša slikovita Slovenija. Ta kampanja je res izjemna. Če parafraziram znameniti stavek iz filma Casablanca: 'To je ne le začetek, ampak tudi nadaljevanje lepega prijateljstva med slovenskim turizmom in slovenskim športom.' Imamo to. Pariz, prihajamo!«
Olimpijska kampanja vključuje vrhunske vizuale in videoposnetke desetih ikoničnih slovenskih lokacij (Otočec in Dolenjska, Bled in Alpe, Dolina Soče, Ptuj, Piran in Obala, Postojnska jama ter Ljubljana) ter več kot 20 športnikov (Tadej Pogačar, Janja Garnbret, Kristjan Čeh, Andreja Leški, Toni Vodišek, ženska rokometna reprezentanca …). Služi kot vstopna točka, prek katere bo STO športne navdušence prek lastnih kanalov spodbujala k odkrivanju celotne države in njene turistične ponudbe. Odlične vizualne vsebine podpira glasbena podlaga slovenskega glasbenika DJ Umeka.
Že dobri dve leti
Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez se že dobri dve leti vneto pripravlja na olimpijske igre v Parizu. Cilj kampanje je slaviti duh in dosežke slovenskih olimpijcev. S sporočilom 'Imamo to. Pariz, prihajamo!' združuje naše vrhunske športnike in športnice ter opozarja na prihajajoči mednarodni spektakel letošnjega poletja.
Olimpijske igre v Parizu bodo zagotovo eden najvidnejših in najodmevnejših dogodkov, ki bo sfere športa prenesel tudi v kulturo, kulinariko, gospodarstvo in mednarodno povezovanje. Kot država, znana po svoji športni moči, želi Slovenija to priznanje razširiti na različne sektorje, s čimer bi povečala svojo privlačnost za turiste, poslovneže, navijače in navdušence srčnih držav. Čeprav je Slovenija po velikosti in številu prebivalcev med manjšimi državami, pa v mednarodnem športnem okolju velja za športno velesilo. Po pričakovanjih OKS-ZŠZ bo na letošnjih olimpijskih igrah imela najštevilčnejšo reprezentanco v zgodovini Republike Slovenije, saj bo ta štela med 80 in 100 športnikov.
Verjetno bo olimpijska kampanja Pariz 2024 dosegla svoj namen; povečati narodno zavest in prepoznavnost Slovenije na tujem trgu ter navdušiti slehernega Slovenca k spremljanju nastopov slovenskih olimpijcev in olimpijk.
Saša Hess, režiser olimpijske kampanje Pariz 2024, je poudaril organizacijo snemanj, ki je bila res na vrhuncu: »Lahko smo hvaležni, da živimo v takšnem okolju, takšni naravi. Narave si ne moreš podrediti, lahko pa jo ujameš v pravem trenutku. In tukaj je bilo potrebno veliko organizacijske volje, da smo lahko kampanjo s pomočjo športnikov spravili v to obliko, ki nas zdaj navdihuje in motivira.«
Judoistka Andreja Leški, ki je ena izmed nastopajočih v olimpijski kampanji, je dejala: »Snemanje na različnih lokacijah je izvrsten opomnik, kaj ponuja Slovenija, in da se kdaj lahko zatečemo k treningom tudi v naravo. Všeč mi je ta besedna igra 'vse je v naši naravi', saj je naša narava zares unikatna – tudi narava kot narava vsakega posameznika. Kampanja v meni vzbudi vznemirljive občutke, še posebej dodatno motivacijo. Zavedam se, da je Slovenija zares visoko v svetu športa, in lahko smo ponosni nase.«
Več kot enoletna akcija, rojena iz ljubezni do narave, športne strasti in ustvarjalnosti, razkriva očarljivo lepoto Slovenije ter naravo naših športnikov in športnic, ki s svojimi dosežki, srčnostjo in predanostjo osvajajo svet. Zgodba prikazuje tako ikonične dele Slovenije kot tudi srce in dušo njenih športnikov, ki so v domovino prinesli že več kot sto olimpijskih kolajn.
Kampanja vzbuja ponos in povezanost med Slovenci in verjamemo, da bo izvabila občudovanje in navdušenje domače in svetovne javnosti tako nad Slovenijo kot nad olimpijsko reprezentanco Slovenije.