Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
ou
ou
03.09.2024 15:00:36
Deli članek:

Lidl uradni partner dveh evropskih tekmovanj Uefe: Lige Europa in konferenčne lige

Lidl, eden vodilnih trgovcev z živili na drobno v Evropi, je postal uradni partner Evropske lige in Konferenčne lige (UEFA Europa League™, UEFA Conference League™) za obdobje treh let, od 2024 do 2027.

S tem širi svoj portfelj nogometnih partnerstev, v okviru katerih se osredotoča na promocijo svežega sadja in spodbujanje ozaveščenega prehranjevanja. Partnerstvo vključuje tudi edinstveno Lidlovo otroško ekipo (Lidl Kids Team), ki bo več kot 12 tisoč otrokom iz vse Evrope omogočila, da postanejo uradni spremljevalci nogometnih igralcev v okviru omenjenih lig. Sodelovanje temelji na uspešnem partnerstvu Lidla z UEFA EURO 2024, na katerem je bil Lidl glede na izsledke študije YouGov najbolj opažena blagovna znamka partnerjev celotnega tekmovanja.

Šport je pomemben del Lidlove dolgoročne zavezanosti spodbujanju gibanja in uravnoteženega prehranjevanja. Kot trgovec z živili se Lidl zaveda, kako pomembna za zdravje vseh ljudi je uravnotežena prehrana, in da zdrav življenjski slog vključuje tudi gibanje. Ker so velika nogometna tekmovanja, kot je UEFA, med najbolj priljubljenimi športnimi dogodki na svetu, želi Lidl z nadaljevanjem nogometnega partnerstva še naprej spodbujati kupce k aktivnemu življenjskemu slogu. Kot uradni partner za sveže sadje in zelenjavo Evropske lige in Konferenčne lige bo navijače tudi v prihodnje navduševal s sloganom »Navijamo za tvojo ekipo« in jih podpiral na vseh stičnih točkah, od televizijskega oglaševanja do prisotnosti s postavitvami in zasloni na stadionih, obenem pa jim bo omogočal dostop do zdrave in sveže hrane po nizkih cenah ter jim približeval največje nogometne turnirje v Evropi.

Lidlova otroška ekipa (Lidl Kids Team) po vsej Evropi

Z novim partnerstvom bo v 30 Lidlovih državah zaživela edinstvena Lidlova otroška ekipa, s katero želijo v Lidlu mlade navduševati za šport in aktiven življenjski slog. Lidlova otroška ekipa je ekskluzivni program, ki bo v okviru partnerstva z Evropsko ligo in Konferenčno ligo 12.364 otrokom, starih od šest do deset let, omogočil doživeti nepozabno izkušnjo, da postanejo uradni spremljevalci nogometašev na eni od tekem omenjenih lig. Prav tako bo Lidl še naprej omogočal kupcem in zaposlenim, da s sodelovanjem v nagradnih igrah osvojijo brezplačne vstopnice za tekme UEFA Europa League™ in UEFA Conference League™ in doživijo nogomet in šport na najvišji ravni ter jih s tem navdihnil tudi za aktivno preživljanje prostega časa.

Spodbujanje vitalnega življenjskega sloga in ozaveščenega prehranjevanja

Vitalen življenjski slog in ozaveščeno prehranjevanje, ki ju privzamemo že v zgodnjem otroštvu, zmanjšujeta tveganje za bolezni, povezane s prehrano, v odrasli dobi.

Lidl zato ostaja osredotočen na spodbujanje vitalnosti otrok, k čemur so se med drugim zavezali s posebnimi smernicami, ki omejujejo trženje izdelkov z veliko vsebnostjo nasičenih maščobnih kislin, sladkorja ali soli (razen prazničnih izdelkov ob božiču, veliki noči in noči čarovnic). Ob tem, da spodbujajo uravnoteženo in trajnostno prehranjevanje, v Lidlu Slovenija izvajajo tudi projekt Zdravko Lidl priporoča, ki ozavešča o izdelkih, ki imajo še posebej ugodne hranilne vrednosti.

Lidl je bil najbolj prepoznavna blagovna znamka na UEFA EURO 2024 TM

Partnerstvo z UEFA EURO 2024 TM je bilo za Lidl zelo uspešno, saj je bila blagovna znamka Lidl na prvem mestu po prepoznavnosti v celotnem času trajanja prvenstva. Lidl je bil v tem obdobju prek aplikacije Lidl Plus v stiku z več kot 16 milijoni uporabnikov, nogometnim navdušencem pa je v navijaških conah v sadnih skodelicah razdelil skupno 91 ton sadja. Glede na izsledke raziskave YouGov je bil Lidl med turnirjem najbolj opažen partner blagovne znamke, saj je več kot polovica (58 %) gledalcev prvenstva po končanem prvenstvu Lidl prepoznala kot partnerja prvenstva pred katerim koli drugim partnerjem, kar je 32 % več kot pred turnirjem (gre za največji porast med vsemi partnerji turnirja). Ista raziskava kaže, da je bil Lidl ena najbolj prepoznavnih blagovnih znamk prvenstva, saj je 39 % gledalcev po prvenstvu znalo poimenovati to blagovno znamko.

"V Lidlu Slovenija smo ponosni, da na ravni mednarodne Skupine Lidl nadaljujemo partnerstvo z Evropsko nogometno zvezo kot uradni sponzor Evropske lige in Konferenčne lige, saj je v Sloveniji za tovrstna tekmovanja precejšnje zanimanje, za kar so seveda zaslužni tudi uspehi slovenske reprezentance. V Lidlu želimo v okviru vseh svojih dejavnosti, tudi prek partnerstev z zvezo UEFA, spodbujati zdrav in aktiven življenjski slog. Kupce spodbujamo k vključevanju svežih, kakovostnih in polnovrednih živil v vsakodnevno prehrano, pri čemer z ugodnimi cenami omogočamo njihovo dostopnost širokemu krogu ljudi, otroke pa prek športa, v tem primeru nogometa, skušamo navdihniti za aktivno življenje že od malega," je povedal Peter Kebrič, direktor nabave v Lidlu Slovenija.

Guy-Laurent Epstein, direktor marketinga pri zvezi UEFA, pa je poudaril: "Veseli nas, da nadaljujemo naše uspešno partnerstvo z Lidlom iz obdobja UEFA EURO 2024 in da ga lahko pozdravimo kot uradnega globalnega sponzorja UEFA Europa League™ in UEFA Conference League™. Lidl je eden vodilnih trgovcev z živili na drobno v Evropi, ki je močno prisoten na mednarodnem trgu, in navdušeni smo nad sodelovanjem, da bomo še več navijačem približali dinamičnost in živahnost evropskega nogometa. Skupaj se veselimo, da bomo z močjo nogometa ustvarili pozitiven družbeni učinek."