Podeljene so bile nagrade in priznanja Sporto, ki jih vsako leto podelijo za dosežke na področju sponzorstva in marketinga v športu. Posebno priznanje za najboljšo družbeno odgovorno akcijo je dobil projekt NŠ Mura 'Mi smo Mura'.
SPORTO priznanja so namenjena športnim organizacijam in posameznikom v športnih organizacijah za njihove aktivnosti na področju upravljanja z družbenimi omrežji ter za izvedbo družbeno odgovornih projektov, ki jih je na slovenskem trgu zaznala in izbrala posebna žirija.
Med prvim valom epidemije koronavirusa, ko so prvič v novejši zgodovini stadioni samevali, je NŠ Mura organizirala projekt 'Mi smo Mura', s katerim je pred tekmovalnim vrhuncem sezone - polfinalom in finalom Pokala Slovenije - aktivirala zvesto navijaško bazo. Vzpostavljenih je bilo 56 prodajnih točk v lokalih po vsem Pomurju, v katerih so navijači lahko kupili posebne spominske zbirateljske vstopnice z motivi in podpisi vseh igralcev, članov strokovnega osebja ter navijaške skupine Black Gringos.
Namesto na stadionu, kot običajno, so navijači po takrat veljavnih omejitvah spremljali tekme Mure v lokalih in tam izkazovali strastno pripadnost klubu. Čeprav je v sezoni 2019/2020 v povprečju domače tekme Mure na Fazaneriji spremljalo 3000 ljudi, je bilo za prvo tekmo brez gledalcev na Fazaneriji z ekipo sežanskega Tabora,13. junija 2020, prodanih več kot 10.000 vstopnic. Tekma brez prisotnosti gledalcev se je tako v zgodovino vpisala kot tekma Mure, za katero je bilo prodanih največ vstopnic v vsej zgodovini kluba.
Projekt je mobiliziral navijaško skupnost in jih spodbudil k varnemu združevanju v lokalih po vsej regiji, ki so se znašli v neugodni situaciji zaradi epidemije koronavirusa. Lokali, v katerih so se navijači zbirali, predstavljajo okolje, ki je zelo pomembno za grajenje navijaške skupnosti. S projektom 'Mi smo Mura' je NŠ Mura vzpodbudila navijaško pripadnost, kar je zelo pozitivno vplivalo na odgovor po epidemiji koronavirusa v lokalnem okolju z vidika družbene odgovornosti.