oranžno opozorilo Svet24.si

Arso oranžen alarm prižgal tudi za severovzhod, ...

kača-na-policijski-postaji Svet24.si

Kača s policijske postaje Koper

1706792389-b60k4933-1706792354008 Necenzurirano

Furs blokiral premoženje nekdanjega ministra ...

1696960818-172a6788-1696960549922 Reporter.si

Teorije zarote: bo Anžetu Logarju uspelo prevzeti...

Komplet za trening Ekipa24.si

Šik po francosko s slovensko noto

Afera ogroža von der Leyenovo politično prihodnost, saj poteka v obdobju pred evropskimi volitvami, Odkrito.si

Ursula von der Leyen in primer Pfizergate

doncic Ekipa24.si

Ste videli to? Navijači Oklahome z majicami z ...

br
br
0 11.12.2020 11:46:44

Lepo PRIZNANJE za prvoligaša iz FAZANERIJE. Kaj takega se je zgodilo prvič ...

Jurij Kodrun
Projekt 'Mi smo Mura' prejel priznanje za najboljšo družbeno odgovorno akcijo.

Podeljene so bile nagrade in priznanja Sporto, ki jih vsako leto podelijo za dosežke na področju sponzorstva in marketinga v športu. Posebno priznanje za najboljšo družbeno odgovorno akcijo je dobil projekt NŠ Mura 'Mi smo Mura'.

SPORTO priznanja so namenjena športnim organizacijam in posameznikom v športnih organizacijah za njihove aktivnosti na področju upravljanja z družbenimi omrežji ter za izvedbo družbeno odgovornih projektov, ki jih je na slovenskem trgu zaznala in izbrala posebna žirija.

Med prvim valom epidemije koronavirusa, ko so prvič v novejši zgodovini stadioni samevali, je NŠ Mura organizirala projekt 'Mi smo Mura', s katerim je pred tekmovalnim vrhuncem sezone - polfinalom in finalom Pokala Slovenije - aktivirala zvesto navijaško bazo. Vzpostavljenih je bilo 56 prodajnih točk v lokalih po vsem Pomurju, v katerih so navijači lahko kupili posebne spominske zbirateljske vstopnice z motivi in podpisi vseh igralcev, članov strokovnega osebja ter navijaške skupine Black Gringos.

Namesto na stadionu, kot običajno, so navijači po takrat veljavnih omejitvah spremljali tekme Mure v lokalih in tam izkazovali strastno pripadnost klubu. Čeprav je v sezoni 2019/2020 v povprečju domače tekme Mure na Fazaneriji spremljalo 3000 ljudi, je bilo za prvo tekmo brez gledalcev na Fazaneriji z ekipo sežanskega Tabora,13. junija 2020, prodanih več kot 10.000 vstopnic. Tekma brez prisotnosti gledalcev se je tako v zgodovino vpisala kot tekma Mure, za katero je bilo prodanih največ vstopnic v vsej zgodovini kluba.

Projekt je mobiliziral navijaško skupnost in jih spodbudil k varnemu združevanju v lokalih po vsej regiji, ki so se znašli v neugodni situaciji zaradi epidemije koronavirusa. Lokali, v katerih so se navijači zbirali, predstavljajo okolje, ki je zelo pomembno za grajenje navijaške skupnosti. S projektom 'Mi smo Mura' je NŠ Mura vzpodbudila navijaško pripadnost, kar je zelo pozitivno vplivalo na odgovor po epidemiji koronavirusa v lokalnem okolju z vidika družbene odgovornosti.

Članki iz rubrike