Legendarni nogometaš je namreč objavil nenavaden cenik uslug navijačem, s katerim je dvignil ogromno prahu. Za avtogram je postavil ceno 100 funtov, za večerjo z njim pa kar 500 funtov. Angleški mediji, znani po svoji neusmiljenosti, so ga pribili na križ. Da se je odločil unovčiti svojo priljubljenost in s tem mastno zaslužiti, so pisali.
Pravzaprav gre za štiri dogodke v štirih angleških mestih, za katere je mogoče, denimo, kupiti platinasti paket za navijače (30 funtov za sedež v prvi vrsti in skupinsko fotografijo) ali 5000 funtov vreden sponzorski paket, ki vključuje večerjo za deset oseb in za vsakega med njimi avtogram ter skupno fotografijo.
Potem ko se je nanj vsul plaz kritik, se je Terry odzval na družbenih omrežjih in ostro napadel otoške medije oziroma ubogo novinarstvo, kot se je izrazil. Razlog za prodajo svoje priljubljenosti je namreč v pridobivanju sredstev za humanitarne namene. "Ves izkupiček na teh dogodkih bo šel v dobrodelne namene. To je tudi razlog, da sem se vključil v to akcijo," je pojasnil 42-letni Terry.