© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
ou
ou
27.06.2024 19:04:50
Deli članek:

STO in SPIRIT Slovenija bosta na poslovilni tekmi Dragića krepila prepoznavnost Slovenije in nacionalne znamke

Siniša Kanižaj

V soboto, 24. avgusta 2024, bo Slovenija gostila vrhunski košarkarski spektakel, poslovilno tekmo slovenskega košarkarskega virtuoza Gorana Dragića.

Odmevni dogodek 'I Feel Slovenia Noč zmaja (Night of the Dragon)', na katerem bodo prisotna številna svetovno prepoznana košarkarska imena, bo izjemna priložnost za promocijo Slovenije na globalni ravni. Na edinstveni prijateljski tekmi bosta STO in SPIRIT Slovenija kot nacionalna partnerja na najvidnejših mestih izpostavila znamko I feel Slovenia in predstavila Slovenijo kot butično turistično, športno in poslovno destinacijo.

Dogodek I Feel Slovenia Night of the Dragon bo priložnost za dvig prepoznavnosti Slovenije kot odlične športne, turistične in poslovne destinacije, krepitev nacionalnega ponosa, spodbujanje popularizacije športa ter zdravega načina življenja in konkretne ekonomske koristi, vključno s povečanim obiskom turistov in tujih poslovnih partnerjev. Slovenska turistična organizacija (STO) in SPIRIT Slovenija sta v luči izjemnega potenciala pristopila k dogodku kot nacionalna partnerja.

Mag. Maja Pak Olaj, direktorica STO, je poudarila: "Naši vrhunski športniki nas navdihujejo in navdajajo s ponosom. Z njimi delimo vrednote znamke I feel Slovenia – pogum, vztrajnost, inovativnost, ljubezen do narave. Te vrednote jasno odraža tudi bogata kariera odličnega Gorana Dragića. 'I Feel Slovenia Noč zmaja' je priložnost, da prek izredne pozornosti ljubiteljev športa in globalnih medijev pokažemo svetu karakter Slovenije kot prostora, kjer se prepletajo izjemne naravne lepote, bogata kultura, privlačne poslovne priložnosti in izreden športni duh. STO pri dogodku skupaj s SPIRIT Slovenija z veseljem sodeluje kot nacionalni partner, saj verjamemo v močne sinergije med športom in turizmom. Ponosni smo, da bomo s skupnimi močmi prispevali k dvigu prepoznavnosti in ugleda naše države ter tako krepili nadaljnji razvoj turizma in gospodarstva. Verjamem, da bo ta večer prinesel nepozabne trenutke ter navdihnil mnoge ljubitelje športa, da bolje spoznajo in obiščejo našo čudovito deželo, obenem pa bo za Slovenijo navdušil tudi številne organizatorje športnih prireditev in priprav za športnike."

Rok Capl, direktor SPIRIT Slovenija, je dejal: "Slovenski športniki so izvrstni ambasadorji Slovenije in njihovi uspehi na pomembnih športnih prireditvah krepijo prepoznavnost Slovenije kot države, ki je znana po svoji odličnosti, inovativnosti in vztrajnosti na vseh področjih. Ker verjamemo v izjemne sinergije med športom in gospodarstvom, smo v javni agenciji SPIRIT Slovenija odmevnejše športne dogodke prepoznali kot izvrstno platformo za poslovna srečanja. Kot nacionalni partner smo skupaj s Slovensko turistično organizacijo z veseljem pristopili k poslovilnemu dogodku vrhunskega slovenskega športnika Gorana Dragića, saj ga vidimo kot izjemno priložnost za promocijo slovenskega gospodarstva na tekmi in za globljo vsebinsko predstavitev slovenskega poslovnega in investicijskega okolja na poslovnem dogodku dan prej. Verjamem, da bomo s skupnimi sinergijami lahko premikali gore in naredili veliko dobrega za šport, gospodarstvo in Slovenijo."

Bogata športna kariera Gorana Dragića je pomembno pripomogla k prepoznavnosti slovenskega športa in košarke ter same Slovenije. Igral je na najprestižnejših košarkarskih parketih ZDA in ustvaril izjemen pečat pri krepitvi prepoznavnosti Slovenije kot dežele vrhunskih košarkarskih asov ter s ponosom deloval kot eden najbolj vidnih športnih ambasadorjev Slovenije.

Dragić je dejal: "Igranje za Slovenijo je bilo zame vselej nekaj posebnega. Ponosen sem na to, da sem Slovenec in da sem odrasel v Ljubljani. To, da sem lahko ambasador državne znamke I feel Slovenia,  je zame velika čast in z veseljem sem sprejel predlog, da se moje slovo od profesionalne košarkarske kariere imenuje I Feel Slovenia Night of the Dragon. Z dogodkom želim predvsem pomagati mladim športnikom iz socialno ogroženih okolij ter dober glas o moji državi in mojem mestu razširiti po vsem planetu."

Košarkarska tekma I Feel Slovenia Noč zmaja, ki bo tudi uradno slovo Gorana Dragića od profesionalne košarke, se bo v Stožicah odvila 24. avgusta letos. Gre za dogodek, ki se bo v kolektivni slovenski zavesti zagotovo vpisal med največje presežke vseh časov, saj se bodo košarkarskemu asu poleg legend svetovne košarke in številnih eminentnih gostov poklonili tudi zvesti navijači. Košarkarskega spektakla se bo udeležil tudi ambasador slovenskega turizma, Luka Dončić.

Izpostavitev znamke in poslovni dogodek

Pred, med in po dogodku bo STO izvajala številne promocijske aktivnosti. Med ključnimi so aktivnosti za krepitev prepoznavnosti znamke I feel Slovenia. Nacionalna znamka je tako postala del imena dogodka: I Feel Slovenia Night of the Dragon, logotip IFS pa bo edini na dresih ekip, ki bosta merili moči na prijateljski tekmi. Da bo dvorana resnično dihala zeleno, bo STO med navijače razdelila športne rekvizite in poskrbela za znamčenje samega dogodka, vključno s premium pozicijami z maksimalno izpostavitvijo znamke I feel Slovenia in Slovenije kot turistične destinacije v TV-prenosu dogodka. Dogajanje bo  izpostavljeno tudi na družbenih omrežjih Gorana Dragića in STO, ki se ponašajo z zavidljivim številom sledilcev.

SPIRIT Slovenija bo medtem že dan pred tekmo, v petek, 23. avgusta 2024, v Austria Trend Hotelu kot nacionalni partner sodeloval na mednarodnem poslovnem dogodku z naslovom Business Talk, na katerem bodo priznani govorci iz sveta športa in gospodarstva govorili o prepletu sinergij med obema področjema. Tako na poslovnem dogodku kot dan kasneje, na pričakovani tekmi, bo SPIRIT Slovenija poskrbel za znamčenje na najvidnejših mestih in s tem poskrbel za promocijo ključnih prednosti slovenskega gospodarstva z nacionalno kampanjo I feel Slovenia. Green. Creative. Smart. in agencije, ki predstavlja enotno točko za pomoč in podporo slovenskim podjetjem v vseh fazah poslovanja, obenem pa je vstopna točka za tuja podjetja in investitorje. V pričakovanju močne zastopanosti igralcev, gostov in gledalcev iz tujine bo agencija na poslovnem dogodku in tekmi izpostavila znamko Slovenia Business, s katero svoje storitve predstavlja v mednarodnem prostoru.

SPIRIT Slovenija: Šport in gospodarstvo z roko v roki

Na SPIRIT Slovenija se trudijo prepoznati in izkoristiti čim več priložnosti za promocijo slovenskega gospodarstva. V ta namen so že leta 2019 zasnovali izjemno uspešno nacionalno komunikacijsko kampanjo I feel Slovenia. Green. Creative. Smart., s katero aktivno promovirajo slovensko gospodarstvo v tujini, tako z oglaševanjem na prioritetnih trgih kot z znamčenjem na dogodkih, ki jih izvajajo v tujini. S kampanjo, v katero je vključenih tudi 41 izjemnih slovenskih podjetij – ambasadorjev slovenskega gospodarstva, so v svet uspešno ponesli zgodbo o zelenem, ustvarjalnem in pametnem gospodarstvu Slovenije ter jo učinkovito postavili na globalni zemljevid gospodarsko uspešnih držav.

Izjemno pomembno vlogo pri promociji države ter povečanju njene prepoznavnosti v svetu pa ima tudi šport, saj je Slovenija pravcati fenomen v svetovnem merilu, ko govorimo o vrhunskih dosežkih slovenskih športnic in športnikov. Ti so odlični ambasadorji Slovenije v svetu, kar je prepoznala tudi država. Na SPIRIT Slovenija so se zato pod okriljem resornega ministrstva že lani lotili koncepta, s katerim so ob robu večjih, odmevnejših športnih dogodkov začeli organizirati poslovna srečanja. Izpostavljanje uspehov slovenskih športnikov skupaj z gospodarskimi ambicijami na odmevnih mednarodnih športnih dogodkih, kaže na integriran pristop Slovenije k promociji države.

STO: Slovenija kot zmagovita športna destinacija

STO prepoznava izredne sinergije med športom in turizmom. Tudi zato je v letih 2022 in 2023, ko je bila osrednja komunikacijska in promocijska tema aktivni oddih in športni turizem, med drugim krepila vidnost znamke I feel Slovenia in Slovenije kot turistične destinacije v okviru več kot 120 športnih prireditev. V letu 2024 STO nadaljuje z aktivnim sodelovanjem pri mednarodno prepoznavnih športnih dogodkih ter nadgrajuje sodelovanje s športniki, ambasadorji slovenskega turizma – Luko Dončićem, Primožem Rogličem, Tadejem Pogačarjem ter Janjo Garnbret – ter klubi, kot je Dallas Mavericks.Ž

STO je v lanskem letu lansirala tudi novo publikacijo Slovenija. Zmagovita športna destinacija. Publikacija, ki je prejela že več mednarodnih nagrad, je namenjena predvsem specializiranim turističnim organizacijam in agencijam za športne priprave, ključnim organizatorjem v profesionalnih in amaterskih športnih klubih, organizatorjem mednarodnih športnih dogodkov, zanimiva pa je tudi za športne novinarje in druge profesionalne akterje na področju športa.

Letos maja pa je zaživelo tudi novo spletno mesto Slovenija – športna destinacija, ki deluje kot stičišče športa in turizma, saj združuje informacije o organizaciji športnih priprav in športnih dogodkov, prireditev in tekmovanj vseh rangov ter možnostih rehabilitacije in preventive za športnike in tako na enem mestu nudi vpogled v vse, kar potrebujejo športniki in organizatorji. Uporabnikom je na voljo v slovenskem in angleškem jeziku.

Slovo z dobrodelno noto

Slovenski košarkarski as Goran Dragić, ki se lahko pohvali z izjemnimi uspehi v ligi NBA, se v letošnjem letu s številnimi projekti v velikem slogu poslavlja od košarkarskega parketa. Skupaj s Fundacijo Goran Dragić in številnimi partnerji je zasnoval kar štiri projekte, ki jih povezuje dobrodelnost. Zbrana sredstva se bodo razdelila med program Botrstvo v športu, katerega nosilec je Zveza Anite Ogulin in ZPM in ki podpira nadarjene mlade športnike iz socialno ogroženih okolij, ter Fundacijo Goran Dragić, dobrodelno organizacijo, ki organizira Gogijev košarkarski kamp. Kamp po celotni Sloveniji prenavlja zunanja košarkarska igrišča ter vsako leto pripravi še več dodatnih pobud za dobrobit različnih deprivilegiranih skupin.

Vse leto 2024 je možno Goranove humanitarne projekte podpreti tudi s SMS-ji, poslanimi na številko 1919, in sicer v višini 10 € (ključna beseda: GOGI10) ali 5 € (ključna beseda: GOGI5). Več informacij lahko najdete na uradni spletni strani dogodka.