Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
ou
ou
10. 01. 2018 · 15:24
Deli članek:

Gorenje uradni sponzor evropskega rokometnega prvenstva na Hrvaškem EHF EURO 2018

Promocijsko gradivo
Ambasador promocijske akcije #simplyfans je Vid Kavtičnik

Navijači združeni z Gorenjevo promocijsko akcijo #simplyfans.

Gorenje je z vstopom v evropsko rokometno zgodbo naredilo velik korak. Postalo je namreč uradni sponzor evropskega rokometnega prvenstva EHF EURO 2018, ki ga bo med 12. in 28. januarjem gostila sosednja Hrvaška. Dodaten prispevek v tej veliki športni zgodbi pa Gorenje daje še s posebno navijaško promocijsko akcijo #simplyfans, s katero želi zabrisati meje in povezati navijače iz celotne jadranske regije. Ambasadorji akcije #simplyfans so legendarni rokometaši Nikola Karabatić, Vid Kavtičnik in Ivano Balić.

S podpisom pogodbe v juniju 2017 je Gorenje postalo uradni partner Evropske rokometne zveze (EHF) za nadaljnja štiri leta. Po besedah Alenke Potočnik Anžič, direktorice tržnega komuniciranja za blagovno znamko Gorenje, je to za Gorenje izredno pomemben korak, saj gre za partnerstvo na najvišji ravni evropskega rokometa, kar prinaša ugled, spoštovanje in še večjo prepoznavnost blagovne znamke Gorenje na vseh tržiščih. Partnerstvo bo pomembno prispevalo tudi k doseganju Gorenjevih poslovnih ciljev, saj so evropske rokometne velesile tudi najpomembnejši prodajni trgi blagovne znamke Gorenje. V okviru pogodbe je Gorenje tako postalo ekskluzivni partner za tri sezone Lige Prvakov Velux EHF ter za dve evropski rokometni prvenstvi za moške, in sicer EHF EURO 2018 na Hrvaškem ter EHF EURO 2020 na Švedskem, Norveškem in v Avstriji.

Promocijsko gradivo
Na novinarskem brunchu so predstavili navijaško promocijsko akcijo #simplyfans

S kampanjo #simplyfans združujejo navijače
Na prihajajočem evropskem rokometnem prvenstvu bo Gorenje s kampanjo #simplyfans združilo navijače iz Slovenije, Črne gore, Hrvaške, Makedonije, Srbije ter Bosne in Hercegovine, ki sicer nima svoje reprezentance na tokratnem prvenstvu. V Gorenju jih vabijo in spodbujajo, da navijajo ne samo za svoje ekipe, temveč tudi za šport in vse igralce. Edita Gabrič, vodja projekta rokometnega sponzorstva, je pojasnila, da pobuda #simplyfans izhaja iz osnovnega poslanstva Gorenja, ki z inovativnimi uporabniku prijaznimi aparati poenostavlja življenje (Life Simplified). Gorenje tako omogoča uporabnikom, da se posvetijo pomembnim trenutkom v življenju, tistemu, kar jih veseli in kar jih izpopolnjuje – tudi navijanju. V okviru komunikacijske akcije #simplyfans bodo na tekme evropskega prvenstva v rokometu s posebnimi navijaškimi avtobusi peljali kar 134 navijačev iz vsake države, torej skupaj preko 800 navijačev iz vse regije.

Evropske rokometne legende obrazi kampanje #simplyfans
Navijaški duh #simplyfans podpirajo tudi trije odlični evropski rokometaši, ki v vlogi ambasadorjev pomagajo deliti iskreno strast do rokometa in se zavzemajo za športno navijanje na vseh rokometnih tekmah. Vid Kavtičnik, kapetan slovenske izbrane vrste in eden izmed najboljših slovenskih rokometašev, je ponosen, da je del promocijske akcije #simplyfans, saj tudi sam verjame, da je športni duh pomemben ne le na igrišču, temveč tudi na tribunah, med navijači. »Akcija bo zagotovo povezala številne navijače, ki bodo na tekmah ustvarili odlično vzdušje in s tem dali dodatno spodbudo vsem nam na igrišču,« pa je povedal eden najboljših evropskih rokometašev Nikola Karabatić. Karabatić je z veseljem sprejel vlogo ambasadorja #simplyfans, saj si, kot pravi, z Gorenjem deli skupne vrednote, kot so inovativnost, visoka kakovost, trdo delo in vrhunski rezultati. »Gorenje je zame sinonim za odličnost. Ko sem bil majhen, smo imeli v hiši na Hrvaškem in v Srbiji, kjer sem odraščal, kar nekaj aparatov znamke Gorenje, zato sem danes še toliko bolj ponosen, da lahko predstavljam Gorenje kot njegov ambasador,« je še dodal Nikola Karabatić, svetovna legenda v svetu rokometa. Poleg Kavtičnika in Karabatića je obraz promocijske akcije tudi hrvaška rokometna legenda Ivano Balić. Vsi trije vrhunski rokometaši kot ambasadorji #simplyfans dokazujejo, kako pomembna je vztrajnost pri premikanju meja tako v športu kot v življenju in da sta za dobro igro poleg talenta in trdega dela izjemno pomembna tudi ekipni duh in povezanost.

Promocijsko gradivo
Alenka Potočnik Anžič, direktorica tržnega komuniciranja za blagovno znamko Gorenje

Promocijsko gradivo
Edita Gabrič, vodja projekta rokometnega sponzorstva