Otroci so spoznavali različne športe in olimpijske vrednote, se preizkusili v kar 56 športnih izzivih ter se družili s slovenskimi olimpijci in paralimpijci. Ob tej priložnosti so v podjetju Ljubljanske mlekarne, ki je dolgoletni sponzor Olimpijskega komiteja Slovenije, predali tudi donacijo v višini 15.000 evrov za projekt Botrstvo v športu.
"Olimpijski festival je odlična priložnost, da otroci najdejo šport zase. Ker želimo, da mladi v športu ostajajo in vztrajajo ne glede na finančno ozadje družine, smo pred leti zasnovali projekt Botrstvo v športu, da jim lahko pomagamo," je dejal Matic Švab, poslovni direktor Olimpijskega komiteja Slovenije. Botrstvo v športu je unikaten skupni projekt Zveze Anita Ogulin in ZPM ter Olimpijskega komiteja Slovenije – Združenja športnih zvez, ki je namenjen podpori mladim nadarjenim športnicam in športnikom ter parašportnicam in parašportnikom iz socialno ogroženih okolij. Ljubljanske mlekarne so v sodelovanju s podjetjem Spar Slovenija letos poleti izpeljale dobrodelno akcijo, s katero so kupce spodbujali k nakupu njihovih izdelkov. Na ta način so skupaj zbrali 15.000 evrov, ki so jih namenili projektu Botrstvo v športu. "V Ljubljanskih mlekarnah že skoraj desetletje podpiramo Olimpijski komite Slovenije in slovenske športnike, in sicer tako vrhunske tekmovalce kot mlade upe. S podporo projektu Botrstvo v športu odpiramo vrata tudi talentiranim otrokom, ki zaradi finančnih okoliščin nimajo enakih možnosti," je dejala Teja Stamać iz Ljubljanskih mlekarn, ki je donacijo skupaj s predstavnikom podjetja Spar Slovenija, Alešem Popičem, predala Maticu Švabu.
Na otvoritvi festivala je olimpijski ogenj prižgala zlata olimpijka iz Pariza, judoistka Andreja Leški, na festivalu pa so sodelovali tudi nekateri drugi olimpijci in paralimpijci, med njimi hokejist Robert Sabolič, taekwondoist Ivan Konrad Trajkovič in trikratni olimpijski medaljist, deskar na snegu Žan Košir, ki je mlade udeležence navduševal tudi s tem, da jim je oba dneva festivala pomagal premagovati prve občutke na deski. Obiskovalcem so se na velikem odru predstavili tudi številni mladi športniki in športnice iz več kot 40 sodelujočih športnih zvez.
Olimpijski festival je namenjen predvsem otrokom in mladini med 5. in 17. letom (ter njihovim staršem); na festivalu se mladi spoznavajo s športom, različnimi disciplinami, vrednotami športa in fair playem.
Pestro športno dogajanje so popestrili tudi sponzorji slovenskih olimpijcev: OTP banka, BTC in vodno mesto Atlantis, Holding Slovenske elektrarne, Petrol, Palma in Ford, ki so poleg športnih izzivov zagotovili tudi pester sklad nagrad v nagradnem žrebanju.