Ekipa
© 2025 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
(kp)
(kp)
22. 09. 2025 · 08:00
15:57
Deli članek:

Navijači, z nakupom vstopnice podprite naše športnike

Profimedia

Navijači imajo izjemno pomembno vlogo pri podpori športnic in športnikov na različnih tekmovanjih. Nihče ne želi nastopati pred praznimi tribunami.

Vsaka kupljena vstopnica je neposredna podpora športnikom. Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez zato vse ljubitelje športa vabi, da podprejo slovenske športnice in športnike z nakupom vstopnic, obiskom tekem in športnim navijanjem, pri tem pa jim sporoča: BREZ VAS SO TRIBUNE LE STOLI!

Ko navijači napolnijo dvorane, stadione in druga športna prizorišča, lahko navijaška strast in energija pogosto odloča o ključnih trenutkih tekme. Ko so polne tribune, so polna srca navijačev, ki ustvarijo enkratno doživetje, pa tudi športnikov, ki s tem začutijo dodatno podporo. Zato so v Olimpijskem komiteju Slovenije za športne zveze, klube, društva ter organizatorje večjih in manjših športnih prireditev zasnovali tudi posebno značko s sporočilom Polne tribune, polno srce. Namenjena je promociji večjih ali manjših tekem in športnih prireditev z namenom, da še dodatno poveže navijače in športnike.

"Športnice in športniki nas s svojimi izjemnimi dosežki, osredotočenostjo in predanostjo vedno znova navdušujejo in povezujejo. Z nakupom vstopnice pa lahko vsakdo neposredno podpre naše športnike – in to ne le takrat, ko nosijo reprezentančni dres, temveč tudi, ko nastopajo v ligaških in na drugih tekmovanjih vseh rangov, kjer se kalijo bodoči prvaki. Vsaka kupljena vstopnica, vsak aplavz, vsaka prisotnost šteje. Brez navijačev so tribune le stoli. Z navijači športna prizorišča postanejo prostor, kjer se pišejo najlepše športne zgodbe," pravi Franjo Bobinac, predsednik Olimpijskega komiteja Slovenije – Združenja športnih zvez.



Spletno orodje LeopoldAI za športne zveze, klube in organizatorje športnih prireditev

Delovanje mnogih manjših športnih zvez, klubov ali društev temelji na prostovoljnem delu požrtvovalnih športnih delavcev, ob tem pa danes družbena omrežja omogočajo, da lahko vsakdo nagovori tudi široko ciljno skupino. Z namenom, da bi vsi, ki delujejo v športu, lažje in bolj učinkovito promovirali športne dogodke in gradili navijaške skupnosti, so v Olimpijskem komiteju Slovenije s pomočjo umetne inteligence razvili tudi spletno orodje Leopold AI, ki omogoča enostavno pripravo objav za družbena omrežja s povabilom na tekme ter pripravo plakatov in letakov. Športnim zvezam, klubom in organizatorjem športnih prireditev je na voljo brezplačno: https://leopold.olympic.si

"Kampanjo, s katero želimo na športna tekmovanja pritegniti čim več ljudi tako na lokalni kot nacionalni ravni, smo nadgradili z Leopoldom, naprednim spletnim okoljem, ki tudi s pomočjo umetne inteligence predstavnikom društev, klubov in zvez, ki v športu velikokrat delujejo prostovoljno, omogoča enostavno pripravo materialov, s katerimi lahko nagovarjajo navijaško bazo v njihovem okolju. Vse skupaj smo nadgradili tudi s posebno značko Polne tribune, polno srce, ki na edinstven način poveže navijače in športnike. Ko sestavimo vse elemente, pridemo do bistva – tribune brez navijačev nimajo smisla in ko navijači pridejo na tekmovanja, je to zmaga za vse," pravi Matic Švab, direktor Sektorja za marketing in finance ter poslovni direktor Olimpijskega komiteja Slovenije – Združenja športnih zvez.

Spletno orodje LeopoldAI je dobilo ime po krstnem imenu našega olimpionika in prvega Slovenca, ki je osvojil zlato kolajno na olimpijskih igrah, Leonu Štuklju.

OKS