Stanislav Štuhec Svet24.si

Kam je odšel Stanislav Štuhec? Svojci ga ...

Naj blok stoji na Pavšičevi ulici Svet24.si

Foto: Ponovno izbrali najlepši blok v Ljubljani

Damjan Žugelj Necenzurirano

Slovenski Watergate: tožilstvo zahteva preiskavo ...

asta-vrecko Reporter.si

Blamaža: levičarka Asta Vrečko namesto ...

mattias skjelmose Ekipa24.si

Groza! Tresočega kolesarskega zvezdnika so komaj ...

Pogled, ki pove vse! Odkrito.si

Meghan - ljubosumni izpad? Ženski ukazala, naj se...

Luka Dončić Ekipa24.si

Dončič je kralj! Vsi se posebej pripravljajo na ...

Andrej Miljković
Andrej Miljković
6 02.06.2020 10:29:44

Kaj je s PROGRAMI Sportkluba? Kje lahko GLEDATE TEKME? Kaj bo NASLEDNJO SEZONO? Tu so vsi odgovori!

Profimedia
Direktor Sportkluba Marko Simeunović o zapletu z operaterji in konkurenci Arene TV.

Z vsem spoštovanjem do beloruske lige, ki je privabila nekaj najbolj fanatičnih in najbolj trpečih odvisnikov ter s katero se je Sportklub domiselno odzval na popolno pomanjkanje nogometa, so ljudje televizijo, malodane v popolnosti odvisno od neposrednih prenosov aktualnega športnega dogajanja, postavili na stran. Marsikdo zato ni opazil, da se je na slovenskem trgu na vrhuncu epidemije zgodila velika sprememba. »Operaterjem je licenčna pogodba za predvajanje programov Sportklub potekla 31. marca 2020,« nas je skozi takratno dogajanje popeljal Marko Simeunović, direktor Sportkluba. 

»Zaradi okoliščin, povezanih s pandemijo covida-19, so imeli možnost pogodbe pod nespremenjenimi pogoji podaljšati do 30. junija 2020 – torej do datuma, ko bi bilo v vsakem primeru že jasno, kako bo z nadaljevanjem pomembnejših športnih dogodkov. Vsi slovenski operaterji razen Telekoma Slovenije, A1 in T-2 so predlog sprejeli in programe Sportklub še naprej prenašajo. Omenjeni trije operaterji pa so se odločili, da pogodbe prekinejo in svojim naročnikom ne ponudijo možnosti ogleda programov Sportklub,« je pojasnil Simeunović, ki poslovnih odločitev posameznih operaterjev ne more in ne želi komentirati.

»Ena redkih stvari v poslovnem svetu, ki ni v krizi, so športne pravice. Cena teh namreč raste iz leta v leto. Če želiš uporabnikom ponuditi dober športni program, moraš biti za to pripravljen plačati določeno ceno. Naš cilj je še naprej jasen, našim partnerjem in gledalcem po vsej Sloveniji ponuditi možnost ogleda najboljših športnih dogodkov in vsebin, kar počnemo že več kot 12 let,« je dodal nekdanji reprezentančni vratar. Čeprav nam tega ni ne potrdil ne zanikal, drugi viri pravijo, da so operaterji poskušali izkoristiti športni mrk za zniževanje vrednosti pogodb in špekuliranje o poletnem (ne)zagonu ligaških tekmovanj.

To bomo ob naslednji priložnost vsekakor preverili pri treh omenjenih podjetjih, ki Sportkluba trenutno ne ponujajo in h katerim nas je po tovrstne odgovore nekajkrat napotil tudi Simeunović. Podobno kot ob vprašanju, kaj se bo zgodilo zdaj. Seveda bo problem za Sportklub in za njegove zveste gledalce postal večji zdaj, saj se bodo kmalu vrni mnogi športni dogodki, ki jih ima ta športna televizija v ponudbi. So zaradi tega na vidiku nova pogajanja, je na vidiku rešitev? To je vprašanje, ki se ponuja samo od sebe. Kot se ponuja vprašanje, ali se lahko zgodi, da naročniki Telekoma, A1 in T-2 ne bodo mogli gledati zaključka angleške premier lige, španske la lige ter zaključkov slovenskega, angleškega in italijanskega pokala. 

»To vprašanje je morda bolj primerno za operaterje, ki programov Sportklub nimajo v svoji programski shemi,« je bil, kot rečeno, sprva kratek Simeunović, nato pa dodal: »Lahko rečem, da so trenutno programi Sportklub na voljo v Telemachovi programski shemi in programskih shemah kar nekaj drugih manjših operaterjev – seznam vseh je na voljo na spletni strani televizije. Trenutno kaže, da bodo vsebine, ki jih prenaša Sportklub, na voljo le pri teh operaterjih.« Logično sklepanje nas vodi do tega, da je bilo tistih, ki so ostali brez vsebin vseh programov Sportkluba in so se zaradi tega odločili resneje ukrepati, do zdaj zelo malo.

Bi pa po enako logičnem sklepanju ta številka že z naslednjim tednom morala skokovito naraščati, pri čemer je verjetno zaradi narave slovenskega potrošnika težko pričakovati, da bi gledalci množično tekli menjat operaterja. Ali pač ne? Precej bolj verjetno se zdi, da bi se po telefonu, elektronski pošti in prek družbenih omrežij ustvaril vsaj določen pritisk na operaterje, ki v svoji ponudbi ne bodo imeli teh programov in s tem vsega, kar bodo prinašali ob zagonu evropskega športa. »Tudi o navadah naročnikov morate vprašati operaterje, saj je to njihovo področje, prav tako težko komentiram kakršnokoli ustvarjanje pritiska.

Kot že rečeno, je naša želja, da čim večjemu številu gledalcev v Sloveniji ponudimo možnost ogleda najboljših športnih vsebin,« je dejal Simeunović, ki pa je prepričan, da bodo gledalci zdaj, ko je želja po športnih dogodkih zaradi edinstvene abstinence še toliko večja, do Sportkluba znali priti na tak ali drugačen način. »Kot rečeno, na trgu smo že več kot 12 let in ves ta čas želimo biti in smo najboljši ponudnik športnih vsebin pri nas. Tako bomo nadaljevali tudi v prihodnje. Iz lastnih izkušenj lahko povem, da so gledalci športa zelo zvesti, in predvidevam, da jih odločitev določenega operaterja ne bo odvrnila od spremljanja Sportkluba,« je zagotovil.

Pri tem nekateri pravijo, da je z zapletom okrog operaterjev povezan tudi napovedan prihod slovenske različice športne televizije Arena, v kar se Simeunović ne želi spuščati. »Tega ne morem komentirati. Lahko le še enkrat poudarim, da ima Sportklub na voljo najbolj privlačne športne vsebine, za katere imamo ekskluzivne pravice – najbolj atraktivne nogometne lige, odlične mednarodne košarkarske lige, tenis, pomembne regijske športne dogodke in obilo vrhunskih domačih športnih vsebin. Skratka, ponujamo zelo atraktivne vsebine, ki so zanimive za slovenske gledalce. In naša strategija ostaja nespremenjena – želimo biti najboljši ponudnik lokalnih in mednarodnih športnih vsebin.«

Nova konkurenca bo seveda začela s pravicami, ki so bile na voljo. Dogajanje pa se bo bolj razburkalo, ko bodo Sportklubu potekle pogodbe, s katerimi si trenutno zagotavlja vse omenjene pravice. Takrat se verjetno obeta hud boj na trgu, Arena za slovenski trg napoveduje tri od petih najmočnejših lig od leta 2021 dalje. Trenutno nima nobene, saj je bundesliga za naše ozemlje v rokah Eurosporta, serie A in ligue 1 v rokah Šport TV, najbolj elitni premier liga in la liga pa v rokah Sportkluba.

»Vsaka športna televizija razmišlja in pripravlja načrte za kar nekaj let vnaprej. Vendar pa lahko resne napovedi predstavimo le za eno prihodnjo sezono, zato težko govorimo, kakšna bo situacija na trgu na primer čez štiri leta. Naša ponudba bo tako tudi naslednje leto vrhunska in gledalci bodo zagotovo navdušeni nad njo. Čakajo nas premier liga, la liga, liga prvakov, kvalifikacije za svetovno prvenstvo v nogometu in liga narodov, košarkarska evroliga, teniški turnirji ATP in WTA, liga prvakov v odbojki in številni drugi vrhunski mednarodni dogodki.

Seveda ne smemo pozabiti na domače športne dogodke, kot so nogometni Pokal Slovenije, 2. slovenska nogometna liga, tekme slovenske nogometne reprezentance U-21 in ženske nogometne reprezentance, kvalifikacijske tekme slovenskih klubov v evropskih tekmovanjih, slovenska rokometna liga in slovenska odbojkarska liga,« je naslednjo sezono po letošnjem vročem poletju napovedal direktor Sportkluba, ki smo ga še vprašali, kako težko se je bilo (kot da kot športni dnevnik tega ne bi dovolj dobro vedeli tudi sami) spoprijeti z obdobjem praktično brez športa, koliko so pomagale nekoliko bolj nenavadne vsebine v slogu že omenjene beloruske lige in – vendarle – kakšni so načrti za malce bolj oddaljeno prihodnost.

»Imam občutek, da v tem vprašanju namigujete, da je beloruska liga najslabša liga na svetu,« se je nasmejal. A spomnil – kar mu moramo priznati, da je beloruska liga vendarle postala nekakšen zelo poseben hit pandemije in da je pri njej predvsem šlo za globlje sporočilo. »Sportklub je bil edini športni program, ki je tudi v času pandemije prenašal športne dogodke v živo. S to potezo smo pokazali, da nam ni vseeno za naše gledalce in jim želimo vseskozi zagotavljati zanimive športne vsebine,« je poudaril. In zaključil: »Kot resni športni delavci ne moremo z gotovostjo trditi, kakšna bo situacija na trgu na primer leta 2025. Lahko pa še enkrat potrdim, da bomo imeli tudi v naslednji sezoni najboljšo ponudbo športnih vsebin na domačem trgu.«

Članki iz rubrike