Camp Nou bo spremenil ime, Barcelona pa bo zaradi tega v treh letih dobila 280 milijonov evrov.
Barcelona je blizu sklenitve sponzorske pogodbe, po kateri naj bi v naslednjih treh letih prejela 280 milijonov evrov. Novi pokrovitelj je Spotify, švedski ponudnik pretakanja zvoka in medijskih storitev, ki naj bi poleg sponzoriranja dresov prve ekipe in ženske ekipe dobil tudi pravico do spremembe imena stadiona. Barcelona ni nikoli spremenila imena stadiona Camp Nou, do leta 2006 pa je bila tudi brez sponzorjev na dresih. Takrat je bil na dresih napis UNICEF, sledila sta Qatar Airways in Rakuten.
Direktorje Spotifyja smo videli na nedeljskem derbiju med Barcelono in Atleticom Madrid (4:2), dogovor med klubom in novim sponzorjem pa bo predvidoma objavljen do konca tega tedna.
nu
08.02.2022
16:55:24
IN PRIŠEL JE TUDI TA DAN... Camp Nou ODHAJA V ZGODOVINO!
Camp Nou odhaja v zgodovino.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke