Vzrok za zamenjavo je kakopak predvsem komercialne narave. Če design dresov stalno menjaš, lahko pač računaš na večji zaslužek, saj večina navijačev želi doma imeti celotno kolekcijo dresov svojega kluba.
Tega se klubi in predvsem tudi njihovi opremljevalci, ki pograbijo večino (približno 80 odstotkov) zaslužka od prodaje dresov, dobro zavedajo. Če je nova podoba večini navijačev všečna, je odziv javnosti na spremembo pozitiven in dresi gredo za med. Ampak ni vedno tako.
Med navijači Juventusa se, denimo, večina zgraža nad videzom dresov, ki jih bodo Cristiano Ronaldo in njegovi soigralci nosili v naslednji sezoni. Nov dres stare dame je razdeljen po vertikali - ena polovica je bela, druga pa črna, vmes pa je črta v roza barvi.
Črne in bele proge, ki so postali zaščitni znak kluba iz Torina, očitno odhaja v zgodovino, s čimer se navijači ne morejo sprijazniti. Klubu in opremljevalcu zamerijo, da so kar tako zavrgli tradicijo, ki je živela polnih 116 let (od leta 1903).
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Nemoteno branje brez oglasov
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov.
BES NAVIJAČEV JUVENTUSA! S tem zmazkom od dresa ste se podelali na klubsko zgodovino (FOTO)
Povsem jasno in razumljivo je, da nogometni klubi na vsake toliko (če se le da, kar vsako sezono) spremenijo podobo svojih dresov.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke