nevihta, strele Svet24.si

Maj prinaša plohe in nevihte. V teh krajih bo ...

azijski sršen, invazivna vrsta Svet24.si

Škodljivi azijski sršen je že pri naših ...

kres, ogenj, prvi-maj, kresovanje Necenzurirano

Živel 1. maj ali kako normalizirati nenormalno

festival svobode gibanje svoboda zbiljsko golob pl Reporter.si

Golobovo napihovanje z dvema mandatoma, v katerih ...

doncic dallas Ekipa24.si

Dončić je razkril, kaj se dogaja z njegovim ...

Tina Gaber in Robert Golob, Drama Njena.si

Takšen dopust sta si privoščila Tina Gaber in ...

oblak danilovic Ekipa24.si

Takšnega Oblaka ne poznamo! Njegova izbranka je ...

ou
ou
0 27.05.2021 14:01:53

Mastercard raziskava razkriva: Čustva navijačev na stadionu pomagajo igralcem!

Pred finalom Lige prvakov UEFA, Mastercard raziskava o ljubezni do nogometa razkriva, da po mnenju 90 % ljubiteljev te igre čustva, ki jih navijači ustvarijo na stadionu, pomagajo igralcem.

• Igralci, navijači in trenerji si želijo vrnitev navijačev na stadione, pri čemer o pomenu njihove prisotnosti na tekmi spregovori tudi Mastercard ambasador José Mourinho (video povezava).
• 86 % navijačev verjame, da oboževati nogomet pomeni bolj optimistično gledati na svet in 45 % evropskih navijačev verjame, da prav navijanje v skupini v njih najbolj zbuja nogometno strast.
• Letos se bodo maskote srečale z igralci virtualno, Mastercard pa bo predstavil dodatne digitalne izkušnje, s katerimi želi dogajanje približati navijačem na njihovem domu.

MOČ LJUBEZNI DO NOGOMETA
Pred finalom Lige prvakov UEFA, ki bo v Portu odigran v soboto 29. maja, in v obeležitev 27. obletnice partnerstva, Mastercard ob podpori svojega ambasadorja Joséja Mourinha predstavlja raziskavo o ljubezni do nogometa »Football Fandom«. ‘The Special One’ v svojem videu strastno razpravlja o pomembni vlogi, ki jo navijači igrajo pri ustvarjanju neprecenljivih nogometnih trenutkov, in o tem, kako nas je preteklo leto naučilo, da športnih dogodkov v živo ne smemo jemati kot samoumevnih. »Resnično verjamem v moč navijačev in jih opisujem s frazo da na tekmi 'niso zato da podpirajo, niso zato da pritiskajo, so zato da igrajo'. Kot trener sem bil prisoten na številnih tekmah, kjer sem se počutil kot zmagovalec, ker so navijači igrali.«

To mnenje podpira tudi raziskava, ki jo Mastercard izvedel med 12.000 nogometnimi navdušenci po vsej Evropi. Kot del raziskave o ljubezni do nogometa so anketiranci sporočali česa se najbolj veselijo po koncu pandemije Covid-19 in kakšen vpliv ima biti nogometni navdušenec na igro in na njih same.

Nič ne more nadomestiti ogleda tekem v živo, saj 90 % od 12.000 anketiranih navijačev verjame, da strast, ki jo prinesejo na štadion, pomaga igralcem na igrišču. 86 % ljubiteljev nogometa verjame, da izkazovanje skupinske podpore nogometnim ekipam prinaša bolj optimističen pogled na življenje na splošno, 60 % pa meni, da doživljanje vzponov in padcev pri ogledu tekme v živo pomeni dobro pripravo na soočanje z vsakodnevnimi negotovostmi, lastnost, ki je postala še kako pomembna v zadnjem letu.

S tem se strinja tudi Mourinho, ki verjame, da so navijači osnova za neprecenljive nogometne izkušnje. »Navijači, ta strast, hrup, energija, pritisk. Tudi v gosteh, tudi navijači iz drugih klubov, ta nasprotja ... seveda potrebujemo vse to.«



POZDRAVLJANJE POVRATKA NAVIJAČEV NA STADIONE
Približno 12.000 navijačev se bo lahko udeležilo finala na stadionu Estádio do Dragão v Portu in poleg nogometa uživalo tudi v brezstičnem plačevanju. Mastercard vlaga bistvene napore, da bi neverjetno izkušnjo obiska tekme v živo ohranil enako kot pred pandemijo, želi izboljšati dostopnost in navijačem omogočiti brezstično izkušnjo, kar pomeni, da bodo vsi prodajalci na lokaciji sprejemali varna brezstična plačila.

NAVIJAČE DOMA POVEZATI Z NEPRECENLJIVIMI IZKUŠNJAMI
Mastercard je obenem predstavil tudi številne digitalne izkušnje, s katerimi želi nogomet približati tistim, ki si morajo tekme trenutno ogledati doma. Štiri maskote igralcev bodo imele pred finalno tekmo Lige prvakov priložnost nekatere najboljše svetovne nogometaše spoznati virtualno. Z igralci bodo lahko komunicirale v živo preko ogromnega LED zaslona na vhodu stadiona, ko bodo le-ti pritekli na zelenico. Ta digitalna pobuda je bila organizirana v sodelovanju s Fundacijo za otroke UEFA, ki je izbrala dva otroka s posebnimi potrebami iz Anglije, ki se jima bosta v tej neprecenljivi virtualni izkušnji pridružila še dva vrstnika iz Istanbula.

Mastercard želi nogometno strast navijačev dodatno potešiti s partnerstvom z Ligo prvakov UEFA pri čemer ponuja neprecenljive izkušnje nogometnim navdušencem iz vsega sveta. Te vključujejo virtualno zabavo pred polfinalnima obračunoma, kjer boste lahko vprašanja zastavljali gostitelju Clarencu Seedorfu, nizozemski nogometni legendi in štirikratnemu zmagovalcu Lige prvakov UEFA, ter virtualno zabavo pred finalom z vprašanji in odgovori, ki jo bo gostil Kaká, legendarni brazilski vezist kluba AC Milan in prejemnik nagrade Ballon d'Or. Imetniki kartic Mastercard se bodo lahko pridružili tudi digitalni izkušnji v živo z Joséjem Mourinhom, ki bo spregovoril o svoji nepozabni zmagi s Portom nad Manchester Unitedom leta 2004 in razkril odločitve ter strategije, ki so njegovo ekipo popeljale do zmage.

Jeannette Liendo, višja podpredsednica za trženje in komunikacije pri Mastercard Europe, je dejala: »Finale Lige prvakov UEFA je simboličen dogodek za nogometne ljubitelje po vsem svetu, ki lahko skupaj doživijo to čudovito igro. V zadnjem letu so nogometni navdušenci navijali od doma in še naprej brezpogojno podpirali svoje ekipe. Od navdušenja nad golom do preprosto veselja ob tej priložnosti, želi Mastercard ljudi povezovati z njihovimi strastmi, pri čemer za nogometne oboževalce lahko že samo žoga zažene nekaj neprecenljivega.«

Mastercard navijaške strasti ljubiteljem nogometa ponuja z uporabo svoje sponzorske platforme z Ligo prvakov UEFA in tudi v tej sezoni ponuja neprecenljive izkušnje navijačem iz vsega sveta. Za več informacij obiščite www.priceless.com/UCL

Članki iz rubrike