Jugoslovanska košarka je bila vedno sinonim za najboljšo košarko na svetu. Ker je Pivovarna Laško sponzor košarkarskih reprezentanc Slovenije, Hrvaške, Srbije in BiH, je v posebni regijski kampanji združila njihove igralce in štiri največje košarkarske legende Balkana.
Vrhunsko Laško ekipo sestavljajo legenda jugoslovanske košarke in trofejni trener Bogdan Tanjević, predsednik strokovnega sveta Hrvaške košarkarske zveze in nekdanji izjemni center številnih evropskih in NBA moštev Dino Rađa, selektor srbske košarkarske reprezentance in eden od najboljših organizatorjev igre v Evropi Aleksandar Đorđević ter generalni sekretar Košarkarske zveze Slovenije in nekdanji vrhunski košarkar v Evropi, ZDA in Sloveniji Radoslav Nesterović. Štiri košarkarske legende nekdanje skupne države in športniki, ki so pustili velikanski pečat v svetovni zgodovini košarke. Hkrati pa tudi štirje dobri prijatelji z bogato zgodovino, spomini in anekdotami. Skupaj s Pivovarno Laško verjamejo, da se z značajem ne rodimo, ampak si ga zgradimo s trdim delom in vztrajnostjo. V Laško regijski kampanji se bodo štiri legende spominjale svojih legendarnih časov in trdega dela, ki so ga vložili, da so dosegli svoje številne uspehe. In ob tem so se v preteklosti, kot tudi na snemanju kampanje, zelo zabavali. Dolgoletni prijatelji so na snemanju z veseljem združili prijetno s koristnim in uživali med ustvarjanjem skupnega projekta.
V kampanji se bodo legende preizkusile v vlogi motivatorjev mladih košarkarjev reprezentanc bivše Jugoslavije, ki se morajo še veliko naučiti in zgraditi svoj značaj, da bodo pripravljeni na izzive, ki so pred njimi. Bodo legende mlade igralce pripravile do tega, da postanejo še boljši in si z močnim značajem zaslužijo Laško?
Več bo znano v prihodnjih dneh, ko bomo z začetkom kampanje v družbi košarkarskih legend gradili svoj značaj in si privoščili zasluženo Laško.