Addiko Banka se lahko na področju digitalizacije pohvali z vrsto inovativnih rešitev, s katerimi je postavila nove standarde poslovanja v Sloveniji. Addiko Express poslovalnica še vedno ostaja unikaten primer digitalne uporabniške izkušnje za stranke, ki lahko nekoč zapletene bančne posle opravljajo povsem samostojno. HIP kredit preko spleta v višini do 7000 evrov pa je, skupaj z drugimi prodajnimi kanali, banki omogočil več kot 400-odstotno rast v segmentu potrošniškega kreditiranja občanov.
Banka je v zadnjih dveh letih prejela nagrado za marketinško odličnost v segmentu velikih podjetij, s čimer strokovna javnost potrjuje inovativnost in učinkovitost njihovega komuniciranja neposrednega, t. i. straightforward bančništva z osredotočanjem na pomembno, enostavnim komuniciranjem ter zagotavljanjem učinkovitosti, kar se je navsezadnje odrazilo tudi v dobičku iz poslovanja v zadnjih dveh letih od uvedbe blagovne znamke na trgu.
Z uvedbo matrične organizacije na ravni Skupine, ki zagotavlja visoko učinkovitost poslovanja, Addiko v Sloveniji izkorišča prednosti tovrstne organizacije, kar se v končni fazi zrcali tudi skozi poenostavitev in pohitritev nekaterih procesov, ki posledično predstavljajo boljšo uporabniško izkušnjo za stranke. Nazadnje so v segmentu poslovanja s podjetji z novo informacijsko podporo dosegli skrajšanje postopka odobritve in izplačila financiranja za več kot polovico.
V kratkem bo banka jasno komunicirala svoje zaveze do strank in bo pripravljena v primeru, ko zaveze ne bodo izpolnjene, strankam to, na vnaprej znan način, tudi kompenzirati, kar bo vsekakor novost na slovenskem trgu in potrjuje resnost njihovih prizadevanj v smeri izpolnjevanja obljub do strank.