kitara Svet24.si

Umrl utemeljitelj slovenske kitaristike Tomaž ...

Kourtney Kardashian Svet24.si

Kourtney Kardashian ponosna na telo, ki ji je dalo...

gašper bedenčič Necenzurirano

Tonin in Žakelj na policijo prinesla tudi ...

milan kucan sr Reporter.si

Razvnete strasti v SD: Milana Kučana razkuril ...

popovic Ekipa24.si

Velika drama kapetana Celja: Po tekmi z Domžalami...

Ansambel Igor in zlati zvoki Revija Stop

»Vse dni, vse noči« igrajo že lepih 32 let

luka doncic Ekipa24.si

Luka Dončić je postal del izbrancev in podpisal ...

pr
pr
0 11.07.2018 11:58:48

ADDIKO BANKA praznuje drugi rojstni dan neposrednega bančništva

Danes, 11. julija, praznuje Addiko banka drugo leto jasnega, enostavnega in neposrednega bančništva. Ti dve leti si bodo zapomnili po uspešni digitalni transformaciji, osvojenih lokalnih in globalnih nagradah za znamčenje in poslovne uspehe, pridobljenem certifikatu Prijatelj strankam in še marsičem.

Addiko Banka se lahko na področju digitalizacije pohvali z vrsto inovativnih rešitev, s katerimi je postavila nove standarde poslovanja v Sloveniji. Addiko Express poslovalnica še vedno ostaja unikaten primer digitalne uporabniške izkušnje za stranke, ki lahko nekoč zapletene bančne posle opravljajo povsem samostojno. HIP kredit preko spleta v višini do 7000 evrov pa je, skupaj z drugimi prodajnimi kanali, banki omogočil več kot 400-odstotno  rast v segmentu potrošniškega kreditiranja občanov.
Banka je v zadnjih dveh letih prejela nagrado za marketinško odličnost v segmentu velikih podjetij, s čimer strokovna javnost potrjuje inovativnost in učinkovitost njihovega komuniciranja neposrednega, t. i. straightforward bančništva z osredotočanjem na pomembno, enostavnim komuniciranjem ter zagotavljanjem učinkovitosti, kar se je navsezadnje odrazilo tudi v dobičku iz poslovanja v zadnjih dveh letih od uvedbe blagovne znamke na trgu.


Z uvedbo matrične organizacije na ravni Skupine, ki zagotavlja visoko učinkovitost poslovanja, Addiko v Sloveniji izkorišča prednosti tovrstne organizacije, kar se v končni fazi zrcali tudi skozi poenostavitev in pohitritev nekaterih procesov, ki posledično predstavljajo boljšo uporabniško izkušnjo za stranke. Nazadnje so v segmentu poslovanja s podjetji z novo informacijsko podporo dosegli skrajšanje postopka odobritve in izplačila financiranja za več kot polovico.
V kratkem bo banka jasno komunicirala svoje zaveze do strank in bo pripravljena v primeru, ko zaveze ne bodo izpolnjene, strankam to, na vnaprej znan način, tudi kompenzirati, kar bo vsekakor novost na slovenskem trgu in potrjuje resnost njihovih prizadevanj v smeri izpolnjevanja obljub do strank.

Galerija

Članki iz rubrike