Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
ou
ou
22.08.2024 12:10:34
Deli članek:

Priložnost tudi za povezovanje športa in posla

V duhu prepleta sinergij med poslom in športom se bo že pred sobotno poslovilno tekmo v petek odvil tudi poslovno-športno-družabni dogodek Night of the Dragon Business Talk, ki ga organizira nacionalni partner SPIRIT Slovenija.

Na dogodku bodo govorci iz sveta športa in gospodarstva v zanimivih panelih spregovorili o različnih temah, katerih rdeča nit bosta povezanost med športom in gospodarstvom. Na prvem panelu, Sinergije gospodarstva in športa, ki bo združil predstavnike največjih sponzorjev dogodka I feel Slovenia Night of the Dragon, bodo priznani slovenski podjetniki med drugim razpravljali o prispevku strateških partnerstev in sponzorstev v športu k skupnemu uspehu.

Na drugem panelu, Kariera po karieri, bodo izjemni domači in tuji košarkarski asi delili svoje osebne zgodbe o prehodu v novo življenjsko obdobje. Zaključek dogodka bo zaznamoval pogovor z direktorjem projekta I feel Slovenia Night of the Dragon, Matejem Avanzom, ki bo osvetlil pomen sožitja med gospodarstvom in športnimi uspehi.

Dogodek bo v petek med 12. in 14. uro v Austria Trend Hotelu v Ljubljani. Možno ga bo spremljati tudi preko spleta na družbenih omrežjih SPIRIT Slovenija (Facebook in Linkedin).

SPIRIT Slovenija in STO nacionalna partnerja

I Feel Slovenia Night of the Dragon je izjemna priložnost za dvig prepoznavnosti Slovenije kot odlične športne, turistične in poslovne destinacije, krepitev nacionalnega ponosa, spodbujanje popularizacije športa ter zdravega načina življenja in konkretne gospodarske koristi, vključno s povečanim obiskom turistov in tujih poslovnih partnerjev. Zato sta SPIRIT Slovenija in Slovenska turistična organizacija v luči izjemnega potenciala pristopila k dogodku kot nacionalna partnerja.

Tako na poslovnem dogodku kot dan kasneje na tekmi, bo SPIRIT Slovenija poskrbel za znamčenje na najvidnejših mestih in s tem poskrbel za promocijo ključnih prednosti slovenskega gospodarstva z nacionalno kampanjo 'I feel Slovenia. Green. Creative. Smart.' in agencije, ki predstavlja enotno točko za pomoč in podporo slovenskim podjetjem v vseh fazah poslovanja, obenem pa je vstopna točka za tuja podjetja in investitorje. V pričakovanju močne zastopanosti igralcev, gostov in gledalcev iz tujine bo agencija na poslovnem dogodku in tekmi izpostavila znamko Slovenia Business, s katero svoje storitve predstavlja v mednarodnem prostoru.