stojnice, belvedere Svet24.si

Foto: Prodajalci okupirali istrske ceste, stojnice...

mladič srne trava Svet24.si

Foto: Za varnost živali na travinju je mogoče ...

1701200126-dsc6052-01-1701200060836 Necenzurirano

Konflikt interesov? Nov zakon po željah glavnega ...

peter gregorcic sr Reporter.si

Peter Gregorčič igra Janševo igro: glavni cilj ...

hezonja Ekipa24.si

Sramoten izpad! Hrvaški reprezentant in član ...

rudi-mlakar Njena.si

Rudi tudi v zunanjem svetu vse bolj priljubljen

jankovic hokej Ekipa24.si

Velike spremembe v zmajevem gnezdu! Novo ime ...

(mf)
(mf)
0 04.08.2022 10:30:47

Curling je neodkrit oglaševalski biser

Znani trener curlinga Soren Gran in Miha Frece, predsednik komisije za marketing pri Curling zvezi Slovenije
psno
Miha Frece, predsednik komisije za marketing pri Curling zvezi Slovenije, je spregovoril o marketinških priložnostih, ki jih ponuja vedno bolj popularen olimpijski šport.

Slovenska podjetja se nemalokrat srečujejo z vprašanjem, ali je sponzorstvo oziroma športni marketing primeren zanje...

Odgovor na to vprašanje lahko najdemo skoraj v vsakem oglasnem bloku na televiziji. Šport je postal neločljiv partner podjetij pri komuniciranju s potrošniki in potencialnimi strankami. Podjetja s profesionalnimi marketinškimi ekipami to že ves čas uspešno vnašajo v svoje marketinške načrte.

Od česa vse je odvisna učinkovitost vlaganja v športni marketing?

Učinkovitost je odvisna od vrste dejavnikov, eden izmed najpomembnejših pa je nedvomno to, da se vlaga strateško in dolgoročno. Ne smemo pozabiti, da je marketing, tudi športni, po navadi tek na dolge proge. Za takšen tek pa so potrebne prava strategija, skrbne priprave in kakovostna izvedba.

Curling je verjetno izjemna priložnost za sponzorje?

Za slovenski curling bi lahko rekli, da je še neodkrit oglaševalski biser in izjemna priložnost za slovenska podjetja. Curling zveza Slovenije namreč že 10 let strateško popularizira ta olimpijski šport. Športni uspehi slovenskih reprezentanc so glede na trenutne razmere za trening izjemni in po izgradnji prve slovenske namenske dvorane za curling obetajo eksploziven vzpon. Vložki v curling zdaj in na dolgi rok lahko pomenijo samo uspeh.

Ekipa marketinških strokovnjakov, ki deluje v okviru Curling zveze Slovenije, dviguje standarde in si bo prizadevala, da bodo vlagatelji oziroma sponzorji več kot zadovoljni. 

Članki iz rubrike