Slovenska podjetja se nemalokrat srečujejo z vprašanjem, ali je sponzorstvo oziroma športni marketing primeren zanje...
Odgovor na to vprašanje lahko najdemo skoraj v vsakem oglasnem bloku na televiziji. Šport je postal neločljiv partner podjetij pri komuniciranju s potrošniki in potencialnimi strankami. Podjetja s profesionalnimi marketinškimi ekipami to že ves čas uspešno vnašajo v svoje marketinške načrte.
Od česa vse je odvisna učinkovitost vlaganja v športni marketing?
Učinkovitost je odvisna od vrste dejavnikov, eden izmed najpomembnejših pa je nedvomno to, da se vlaga strateško in dolgoročno. Ne smemo pozabiti, da je marketing, tudi športni, po navadi tek na dolge proge. Za takšen tek pa so potrebne prava strategija, skrbne priprave in kakovostna izvedba.
Curling je verjetno izjemna priložnost za sponzorje?
Za slovenski curling bi lahko rekli, da je še neodkrit oglaševalski biser in izjemna priložnost za slovenska podjetja. Curling zveza Slovenije namreč že 10 let strateško popularizira ta olimpijski šport. Športni uspehi slovenskih reprezentanc so glede na trenutne razmere za trening izjemni in po izgradnji prve slovenske namenske dvorane za curling obetajo eksploziven vzpon. Vložki v curling zdaj in na dolgi rok lahko pomenijo samo uspeh.
Ekipa marketinških strokovnjakov, ki deluje v okviru Curling zveze Slovenije, dviguje standarde in si bo prizadevala, da bodo vlagatelji oziroma sponzorji več kot zadovoljni.