Prvi vtisi so zelo pozitivni, malce je ponagajala tehnika, imeli so tudi nesrečo, ne po svoji krivdi, če ne, bi bil rezultat za prvič lahko še precej boljši.
Ekipa Apex MP Racing je na dirki serije Hankook 24H nastopila s svojim dirkalnikom KTM X-BOW v razredu GT4. Ob Ambrožu, članu velenjskega kluba V Racing, so dirkali še Petar Matić, Miloš Pavlić in Alessio Ruffini. Dirkalnik je bil v celoti pripravljen pri nas, na dirki pa so bili del garaže ekipe Razoon - more than racing, ki je prav tako dirkala s KTM X-BOW, a v nižji kategoriji GTX in zasedla skupno 28. mesto.
Miha Ambrož je bil ta vikend tako prvi slovenski dirkač na 24-urni dirki po nastopu Matjaža Tomljeta v Le Mansu 1994.
V 24 urah je ekipa Apex MP Racing odpeljala 592 krogov na katalonskem dirkališču in za skupnim zmagovalcem, ameriško ekipo Herberth Motorsport, zaostala za 146 krogov, v boksih pa so se ustavili 30-krat. Najboljši čas kroga je bil 1:51.393. Razred GT4, ki je bil na dirki tretji najmočnejši, je imel sedem predstavnikov, ekipa pa je bila po polovici dirke ob polnoči na nedeljo še trdno na prvem mestu v svojem razredu.
Po 15 urah dirke je začel nagajati turbo polnilnik, zaradi česar je moral avto vsakih 20 krogov v bokse na dolivanje olja, potem pa je turbo dokončno omagal v nedeljo zgodaj zjutraj, menjava pa je vzela eno uro. Za nameček je uro in pol pred koncem v njihovega KTM-a v predzadnjem ovinku priletel še dirkalnik višjega razreda iz pokala 992 in je avto končal na pesku, od koder so ga morali izvleči z dvigalom, dirko pa so lahko potem nadaljevali šele, ko so avto pripeljali nazaj v bokse, kar je spet vzelo dodatni čas, ob tem pa so morali zamenjati še hladilnik in bok dirkalnika.
"Trenutno še zbiram vse občutke, vendar sem več kot zadovoljen s celotno dirko. Atmosfera je bila fantastična skozi cel dirkaški vikend. Kljub stresu in naporu sem zares užival," je povedal Miha.
"Po dolgih urah brez spanca, ko je za tabo že dosti precej naporne vožnje, ne vidiš nič in voziš 'na avtopilotu', v ogledalu vidiš samo luči, ampak ne veš kdo je zadaj in kako daleč za tabo so, sploh hitrejši razredi. Občutek sem imel, kot da tečem po avtocesti med prometom, s prevezo na očeh. Izgubiš tudi občutek za čas, fokusiraš se samo na posamezno točko, kaj moraš narediti, sekundo za sekundo in samo čakaš, da po radio zvezi končno pokličejo 'box, box, box'."
V ekipi so se menjavali štirje vozniki, Miha Ambrož pa je svoj del ocenil: "S svojo vožnjo sem bil zelo zadovoljen, opravil sem svoje naloge tako kot sem pričakoval in si zastavil, pa tudi tako, kot je ekipa pričakovala od mene."