Ekipa
© 2025 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
OKS
OKS
06. 03. 2025 · 15:11
Deli članek:

Zlati medved za kampanjo s slovenskimi olimpijci

OKS

Na največjem svetovnem turističnem sejmu ITB Berlin so razglasili tudi zmagovalce v okviru marketinškega tekmovanja The Golden City Gate. Mednarodna žirija je v kategoriji promocijskih kampanj zlatega medveda podelila kampanji »Slovenija. Uspeh je v naši naravi.«, ki sta jo ob olimpijskih igrah Pariz 2024 zasnovala Olimpijski komite Slovenije in Slovenska turistična organizacija.

V kampanji je sodelovalo več kot 20 naših vrhunskih športnic in športnikov, med katerimi so bili Tadej Pogačar, Janja Garnbret, Kristjan Čeh, Andreja Leški, Toni Vodišek, moška odbojkarska reprezentanca, ženska rokometna reprezentanca in drugi, ki so podprli glavno sporočilo – vse je v naši naravi. Narava kot krajina in narava kot karakter naroda.

"Slovenija. Uspeh je v naši naravi." je bila prva nacionalna kampanja, ki je združila turizem in šport ter skozi to sodelovanje poudarila naravne lepote, športne uspehe in zavezanost Slovenije k trajnosti. Kampanja je z močno zgodbo, dih jemajočimi vizualnimi elementi in enotnim sporočilom domačemu in mednarodnemu občinstvu predstavila edinstveno zgodbo Slovenije. Ta je zgodba o našem narodnem in športnem karakterju (naravi), ki ga kalijo izjemne naravne danosti naše dežele.

Cilj je bil ustvariti zgodbo, ki bo izpostavila, da so izjemne naravne danosti in raznolikost Slovenije ter edinstven značaj slovenskih športnikov pomembne gonilne sile uspehov. Kampanja je bila posneta na 12 lokacijah po vsej Sloveniji. To je pomenilo snemanje na izjemnih lokacijah, saj prizori vključujejo plezanje na blejski grad, igranje odbojke v Postojnski jami in obisk Ljubljanskega gradu ob sončnem vzhodu. Prvič so bili v nacionalni kampanji zajeti tudi parašportniki. Zvočno podlago je ustvaril svetovno znani DJ Umek, dopolnjena pa je s pristnimi zvoki slovenske narave.

Kampanja je bila lani v začetku junija predstavljena na posebnem dogodku in je sočasno potekala na različnih offline in online komunikacijskih platformah v Sloveniji in 22 tujih trgih. Ustvarila je več kot 160 milijonov prikazov.

Za potrebe komunikacije na različnih platformah je bilo ustvarjenih preko 250 kratkih videoposnetkov v slovenskem, angleškem, nemškem, italijanskem in francoskem jeziku, v katerih moč združuje več športnikov na različnih lokacijah, prav tako so bili ustvarjeni videi posameznih športnikov na lokacijah, kjer so bili ti posneti. Glavni video v slovenskem jeziku nosi sporočilo "Uspeh je v naši naravi." z namenom, da spodbudi navijaški duh in podporo športnikom. V tujih jezikih prilagojeno sporočilo "It's all in our nature" predstavlja Slovenijo kot edinstveno destinacijo za aktivna doživetja v naravi in deželo vrhunskih športnikov, ki slovensko naravo uporabljajo za svoje športno igrišče.