Dvoboj v Celju že nekaj časa vzbuja veliko pozornosti, v knežje mesto pa se bodo množično podali tudi pristaši obeh klubov. Minule dni je kazalo, da bo navijaška podpora v prid Štajercev. Iz vrst zeleno-belih, ki merijo na četrti naslov v zadnjih šestih sezonah, so zato svoje navijače pozvali k dobremu obisku tekme.
In očitno je poziv zalegel, saj je Nogometna zveza Slovenije na družbenem omrežju sporočila, da se številčna prednost vijolične vojske na tribunah iz ure v uro topi. Po njenih podatkih bo na tribunah 40 % odstotkov tistih, ki bodo navijali za Maribor, 31 % takih, ki bodo spodbujali Olimpijo, ostali naj bi bili nevtralni. Bo res tako ostalo do začetka?
Sicer pa je v Celju navijaška cona, kjer bodo ob bogati kulinarični ponudbi potekale številne zabavne aktivnosti in nagradne igre.
Ogled ženskega finala med ŽNK Olimpija in ŽNK Mura Nona (16.30) je (bil) brezplačen, vstopnice za moški finale (20.30) pa so v prodaji po ceni 15 evrov za odrasle in 8 evrov za otroke, dijake, študente ter upokojence. Tudi za organizirane navijače je cena 8 evrov. Blagajna celjskega stadiona je odprta od 15. ure dalje.
Glede na dejstvo, da so parkirišča v neposredni okolici stadiona zelo omejena, obiskovalci lahko uporabijo naslednja brezplačna parkirišča: Celjski Sejem/sejmišče, igrišče z umetno travo Olimp, Planet Tuš, City center in Dvorana Golovec.
Zaradi varnostnega vidika je na tekmi moškega finala uvedena personalizacija vstopnic. Vstop na stadion bo mogoč le z vpisanimi osebnimi podatki na vstopnici in priloženim osebnim dokumentom.
Vstop na sektorje, ki so namenjeni podpornikom ekip, ne bo mogoč z navijaškimi rekviziti nasprotne ekipe.