Pred zadnjim krogom slovenske lige je precej prahu dvignilo razkritje, da so Mariborčani z denarno nagrado motivirali Radomljane. Slednjim so pred tekmo s Koprom obljubili lep znesek, na koncu pa so Radomlje res premagale Koper in jim zadali boleč poraz, po katerem so vijoličasti prevzeli vrh lestvice, na koncu pa osvojili tudi naslov prvaka. Sporno? Po mnenju Koprčanov tega ne bi smeli storiti, odzvala pa se je zveza, ki je jasno pojasnila, kako in kaj.
"V aktualnih pravilnikih ne obstaja člen, ki bi klubu prepovedoval nagrajevanje drugega kluba za dosežke ekipe na igrišču. Vplivanje na rezultat, v primeru nagrajevanja zmage, tako glede na pravilnike NZS ni prepovedano, tudi kodeks integritete NZS pa kot nedovoljeno prakso obravnava predvsem primere prirejanja rezultata nogometnih tekem, v katerih bi igralec ali nogometni klub rezultat priredila tako, da bi namerno izgubila tekmo."
"V vsakem primeru pa Nogometna zveza Slovenije zagovarja pravno in moralno-etično stališče, da mora biti nogometno tekmovanje vedno pošten preizkus znanja in spretnosti, rezultat ves čas tekmovanja negotov, zmagovalec pa se mora odločiti na igrišču. V primeru nagrajevanja poraza je seveda drugače, takšna praksa je absolutno nedovoljena," se je Nogometna zveza Slovenije odzvala za Sporklub.
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Nemoteno branje brez oglasov
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov.
Mariborčani do naslova z goljufijo?! Odzval se je NZS, to je zapis, ki buri duhove: Vplivanje na rezultat ...
Kaj na nadvse aktualno dogajanje v slovenski ligi pravi vodstvo tekmovanja?
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke