V Pivovarni Laško Union že 23 let kot sponzor Nogometne zveze Slovenije podpirajo moško člansko izbrano vrsto, v tem času je Pivovarna kot partner sodelovala pri vseh največjih uspehih Nogometne zveze Slovenije in slovenskega nogometa. Unionov zmaj je bil tako z reprezentanco med prvo zgodovinsko uvrstitvijo na EURO 2000 do leta 2016, ko je NZS odprla Nacionalni nogometni center Brdo. Z letom 2020 je Pivovarna Laško Union vstopila tudi v ženski reprezentančni nogomet, obenem pa so sponzor štirih prvoligaških klubov – FC Olimpije, NŠ Mure, FC Kopra in NK Celja – ter daje ime najštevilčnejšemu domačemu klubskemu tekmovanju – Pokalu Pivovarna Union. S ciljem krepitve pravih vrednot pod okriljem blagovne znamke Union v letošnjem letu nastajajo tudi pogovori z gosti o Nogometnem bontonu. Več o podpori podjetja slovenskemu nogometu preberite tukaj.
»Tako NZS kot Pivovarni Laško Union to sodelovanje veliko pomeni,« je ob podpisu pogodbe povedal predsednik NZS, Radenko Mijatović, ki je poudaril strateško usmerjenost partnerja v nogomet: »Poleg A reprezentance smo sodelovanje poglobili na Pokal, Prvo ligo in ženski nogomet. Skozi to sodelovanje Pivovarna kaže socialni čut za okolje kakor tudi za dobre poslovne priložnosti, obenem pa nagovarja svoje ciljne odjemalce skozi medij, kot je nogomet, ki ima kot tak absolutno velik doseg.«
Glavni direktor Pivovarne Laško Union Zooullis Mina poudarja, da je pivovarna že tradicionalno velik podpornik slovenskega športa, obenem pa želijo postati največji podpornik nogometa v Sloveniji: »V Pivovarni Laško Union smo veliki podporniki slovenskega športa in z blagovno znamko Union že več kot dve desetletji predani nogometu. S podpisom pogodbe obnavljamo sponzorstvo Prve lige za vsaj nadaljnji dve leti. S tem postopoma uresničujemo našo ambicijo, da v naslednjih letih postanemo največji podpornik nogometa v Sloveniji. Nogomet mnogim simbolizira neustavljivo voljo, strast, povezanost in uspeh. S podpiranjem nogometa zato uresničujemo tudi zavezo iz naše trajnostne strategije »Varimo boljši svet – dvignimo letvico 2030«, pod okriljem katere v naših skupnostih soustvarjamo pozitivne spremembe ter spodbujamo solidarnost in sodelovanje.«
Podaljšanje partnerstva med NZS in Pivovarno Laško Union bo imelo pozitivne učinke tudi za klube, poudarja Mijatović: »NZS vsa sredstva, ki jih na temo klubskega nogometa iztrži, nato tudi vrne klubom. Tako to pomeni tudi nekaj več sredstev za klube oziroma za njihovo delovanje. Že po naravi sem optimist in kot smo slišali direktorja Pivovarne, g. Mino, tudi njim to sodelovanje ogromno pomeni, da je nogomet šport, v katerem bodo ostali tudi v prihodnosti. Poglabljanje dolgoletnega partnerstva pa ogromno pomeni tudi nam.«
nu
Pivovarna Laško Union še naprej v prvoligaški družbi
Nogometna zveza Slovenije in dolgoletni strateški partner slovenskega nogometa, Pivovarna Laško Union, sta poglobila sodelovanje s podpisom nove partnerske pogodbe za pokroviteljstvo najboljšega slovenskega klubskega tekmovanja, Prve lige Telemach.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke