Akcija soboškega prvoligaša Mi smo Mura, v okviru katere poteka prodaja zbirateljskih vstopnic za prvo domačo tekmo črno-belih po koronakrizi proti Taboru, ki bo 13. junija v prazni Fazaneriji in bo namesto tribun napolnila terase gostinskih lokalov po vsem Pomurju, je še naprej v polnem zamahu.
Navijači so gostinske lokale in terase v Murski Soboti ter okolici napolnili že v petkovem večeru in spremljali svoje ljubljence v Kidričevem, Ante Šimundža in njihovi varovanci so jih razveselili s preudarno podobo in zmago, ki je odlična popotnica za naslednji spopad z Aluminijem v polfinalu pokalnega tekmovanja v torek na Brdu pri Kranju.
Kakšne razsežnosti je dobil projekt, navsezadnje nazorno razkriva tudi podatek, da se je seznam 'čarno-bejlih oštarij', v katerih si je mogoče zagotoviti spominsko karto za tekmo s Kraševci, povečal že na 54. Da, prav ste prebrali, še naprej pa je osupljiv tudi odziv navijačev. Po naših informacijah je pošlo že 6400 vstopnic oziroma vse, ki naj bi bile do tega trenutka na voljo,
Na nek način bi lahko govorili o zapletu, ki so si ga na začetku drznili napovedati le največji optimisti. O sladkem zapletu, medtem v klubskih pisarnah čakajo na nov paket, ki bo kmalu prišel iz tiskarne. Medtem se je to morda že zgodilo, z uspehom murašev v dvoboju z Aluminijem pa je prodaja kakopak dobila dodatni zagon. Ogromno je naročenih oziroma rezerviranih vstopnic – tudi iz tujine -,ki bodo dobile svojega lastnika in dejstvo je, da lahko govorimo o tem, da je tudi številka 7000 že presežena. Naslednji cilj je 10.000 prodanih kart ...