Tudi v vodstvu katalonskega velikana so predstavili prenovljen dres, v nekoliko osveženem videzu z dodano barvo. Na sprednji strani bo tudi ime novega sponzorja 'Spotify'.
Tokrat so s predstavitvijo nove podobe nekoliko počakali, čeprav je informacija v javnost spolzela že pred meseci. Danes je postala uradna, splet pa so preplavile fotografije igralcev z novim dresom. Vse z namenom, da navijači 'napadejo' klubske trgovine in razgrabijo nov artikel.
Na domačih tekmah bodo nogometaši Barcelone nosili dres z običajnima klubskima barvama - bordo rdečo in modro, dodana pa je temno oziroma mornarsko modra. Tribarvne proge bodo prepoznavna podoba v naslednji sezoni, pod katero se je podpisal opremljevalec Nike.
Mnenja navijačev so deljena - nekateri so nad novim dresom navdušeni, drugi pač razočarani. Kot vselej pri takšnih stvareh, a ne glede na vse, navijači Barcelone ga bodo želeli imeti v svoji kolekciji.