Splitčani se lahko pohvalijo z najboljšim obiskom v hrvaški ligi, prodali so namreč kar 7000 sezonskih vstopnic. Povprečje 12.883 gledalcev na tekmo je izjemno.
Navijači, še posebej pa tisti, ki imajo rezerviran sedež na legendarnem Poljudu, so zaradi koronavirusa že dva meseca in pol na hladnem. Tekem ni, ko pa končno bodo, bodo še nekaj časa samevale tribune. Tudi na Hrvaškem se bo sezona nadaljevala brez prisotnosti navijačev.
V Hajduku so se zato odločili, da se bodo vsem navijačev, ki imajo sezonsko vstopnico, za zvestobo zahvalili na prav poseben način. Cilj projekta 'Vedno v srcu' je zbrati vse te navijače na enem mestu, in sicer tako, da bodo njihova imena vpisana na tisoče src, ki bodo krasila vzhodno tribuno poljudskega stadiona. Tako bodo vsaj figurativno nadomestili izostanek navijačev.
Splitčani bodo projekt zagnali že ta petek, ko bo vsako srce imetnika sezonske vstopnice dobilo svoje mesto na tribuni stadiona. Hajduk sezono nadaljuje 5. junija ob 20. uri, ko bo na Poljudu gostoval Inter iz Zaprešića - pred izjemno vizualno kuliso.
nu
Dalmatinci so prodali NA TISOČE sezonskih vstopnic, zdaj pa se bodo najzvestejšim navijačem ODDOLŽILI ...
Hajduk je ponos mesta Split. V projektu 'Vedno v srcu' se bo poklonil vsem svojim najzvestejšim navijačem.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke