Angleška premier liga in španska la liga prednjačita med ligami, ki so zabeležila 20-odstotno rast sponzorskih dogovorov, so razkrili v poročilu podjetja Repucom, ki se ukvarja z analizami športnih podatkov.
Repucom piše, da so pokroviteljski dogovori v primerjavi z letom prej narasli za 20 odstotkov na 687 milijona evrov, ti podatki pa veljajo za peterico najmočnejših lig v Evropi, to je špansko, italijansko, nemško, francosko in angleško.
Dvajseterica klubov iz angleške premier lige je dohodek od napisov na dresih povečala za 36 odstotkov na 213 milijonov evrov. Med njimi je račun zaradi tega najbolj obogatil Manchester United, ki od ameriškega proizvajalca avtomobilov Chevroleta na leto dobi 64 milijonov evrov, kar je 20 milijonov več od prejšnjega dogovora. Španska la liga je prihodke na račun napisov na dresih povečala za 30 odstotkov, največ zaradi tega dobi Barcelona, ki ji Qatar Airways letno odšteje 40 milijonov evrov.
Med novimi sponzorji na dresih nogometnih ekip jih največ prihaja iz Srednjega vzhoda. Okrog 120 milijonov evrov pride na račune klubov iz Združenih arabskih emiratov. Tamkajšnja letalska družba je pokrovitelj Reala Madrida, Arsenala, AC Milana in Paris Saint Germaina. Takoj za ZAE so nemška podjetja, na tretjem mestu pa ameriška.
Podjetja in družbe nenehno iščejo nove načine, da se pojavijo kjerkoli na nogometni opremi. Tako so imena zapisana na dresih, kratkih hlačah, nogavicah, v lanskem letu je madridski Atletico sponzorje imel zapisane celo na pentljah nogavic. Če gre verjeti angleškim medijem, je Manchester United v lanskem letu želel sponzorska imena tudi na hrbtni strani dresa, kar pa so ostali premierligaški klubi zavrnili.