Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Nemoteno branje brez oglasov
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov.
Koliko bo kapnilo v klubsko blagajno
Maribor si bo z uvrstitvijo v skupinski del lige prvakov dodobra naplonil klubsko blagajno.
Premije so tudi v tretji zaporedni sezoni finančnega ciklusa Uefe 2012/15 ostale nespremenjene. Uvrstitev v osmino finala bo prinesla še 3,5 milijona evrov, v četrtfinale 3,9, v polfinale pa 4,9 milijona. Zmagovalec lige prvakov bo prejel 10,5, poraženi finalist pa 6,5 milijona. Največja vsota iz nagrad za dosežke, ki jo lahko dobi zmagovalec lige prvakov, je 37,4 milijona evrov.
Ob tem si bodo sodelujoči klubi razdelili tudi del denarja iz marketinga lige. Med drugimi pomembnimi faktorji pri razdelitvi veliko vlogo igra vrednost nacionalnega televizijskega tržišča. V prejšnji sezoni je tako Uefa iz tega dela največ denarja odštela Realu iz Madrida, 20,5 milijona. Skupaj je Real dobil 57,4 milijona in je bil prvi tako na igrišču kot tudi na finančni lestvici.
Na slednji pa je bil presenetljivo drugi PSG, ki je sicer izpadel že v četrtfinalu. Prejel je kar 54,4 milijona, od tega 33,9 milijona iz marketinga Uefe. Poleg PSG je namreč v skupinskem delu igral le še en francoski klub, Olympique Marseille, ki pa je končal brez točke v skupinskem delu.
Atletico Madrid, ki je imel veliko več tekmecev za tržni delež na španskem ozemlju, je skupaj prejel 50 milijonov, več kot 40 milijonov pa so dobili še Manchester United, Juventus, Bayern München, Chelsea in Barcelona.
Tudi ekipe, ki se niso najbolj izkazale na igrišču, tega niso zapustile praznih rok. Nizozemski Anderlecht je tako dobil najmanj, vendar ne zgolj tolažilnih 12,2 milijona evrov. Nagrade pa so dobile tudi vse ekipe, ki so pred tem izpadle v kvalifikacijskem delu lige prvakov.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke