Organizacija Superbrands je bila ustanovljena leta 1994 v Veliki Britaniji, danes pa so prisotni v 90 državah. Naziv Superbrands je na podlagi mnenja potrošnikov in članov strokovnega sveta, ki so se pri raziskavi trga povezali s 1000 sodelujočimi in pridobili podatke o najbolj edinstvenih, zaupanja vrednih znamkah, s katerimi se potrošniki identificirajo, ustrezajo njihovim potrebam in željam. Strokovni svet, ki ga sestavljajo strokovnjaku iz področja trženja, odnosov z javnostmi, poslovnega sveta, medijev ter strokovnih organizacij, neodvisno glasuje za vsako blagovno znamko, ki je vključena v proces. Slovenski potrošniki najbolj zaupajo blagovnim znamkam Barcaffe, Leone, Lidl, Merkur, Zavarovalnica Triglav, SKB banka, Perwol, Big Bang, Zavarovalnica Generali, Old Spice, Ariel, Pampers, Woop, Nova KBM, Silan, Ford, Elan in Mercator.
ou
Katerim blagovnim znamkam slovenski potrošniki najbolj zaupajo?
V hotelu Four Points by Sheraton so razglasili dobitnike naslova Superbrands 2022 in nagradil blagovne znamke, ki so v Sloveniji najbolj prepoznavne in jim potrošniki najbolj zaupajo. Goste svečanega dogodka je nagovoril lastnik licence SuperBrand Boško Praštalo, ki je spregovoril o pomenu tovrstnih raziskav in ocenjevanj.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke