Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
ou
ou
29. 10. 2021 · 10:57
Deli članek:

Nova KBM postala strateški partner RK Celje Pivovarna Laško in mladih ekip kluba

Gregor Katič

V Novi KBM s podporo športu, gospodarstvu, kulturi in drugim družbeno pomembnim projektom aktivno uresničujemo strategijo družbene odgovornosti, s čimer prispevamo k razvoju tako lokalnega kot nacionalnega okolja.

Sponzorstvo vidimo kot priložnost za razvoj pristnega partnerskega odnosa z večplastnimi pozitivnimi učinki, ki se odražajo v širšem okolju. Ponosni smo, da smo postali Zlati sponzor in uradna banka celjskih rokometašev, hkrati pa tudi sponzor mladih ekip kluba, ki smo jim omogočili novo, sodobno spletno stran www.bestacademy.si, ki je dostopna od danes naprej.

»V slovenskem prostoru je Nova KBM ena največjih finančnih institucij, ki zraven gospodarstva in kulture podpira tudi šport. Z rastočim vplivom narašča tudi naša odgovornost, da ostajamo vzor, ustvarjamo najboljše zglede in gradimo na dolgoročnih učinkih. Ponosni smo, da lahko aktivno prispevamo k razvoju mladih športnikov, sponzorstvo mladih ekip RK Celje Pivovarna Laško vidimo kot priložnost, da mlade spodbujamo k večji športni aktivnosti, profesionalne športnike pa motiviramo za še večjo predanost. Zdrav način življenja, ki vključuje športne aktivnosti, spodbujamo tudi med našimi strankami in zaposlenimi, saj je zdravje v Novi KBM pomembna vrednota. Veseli smo, da smo mladim ekipam kluba omogočili sodobno spletno stran, saj je digitalizacija prednostno razvojno področje naše banke. Uspešno postavljamo standarde sodobnega digitalnega bančnega poslovanja in veseli smo, da so naša prizadevanja prepoznana tako v strokovni javnosti kot med strankami,« je ob podpisu dveletne sponzorske pogodbe povedal predsednik uprave Nove KBM John Denhof.

Jernej Smisl, predsednik RK Celje Pivovarna Laško, je dodal: »Izjemno ponosen sem, da danes sklepamo novo trdno partnerstvo. RK Celje Pivovarna Laško je bil januarja na Sporto konferenci razglašen za športno znamko leta in s tem nam je bila izkazana njegova marketinška vrednost, nato pa smo v zaključku sezone na športnem področju žal ostali brez državnega naslova. In čeprav je v takšnih trenutkih, ko športni rezultat ni najboljši, izjemno težko najti novega sponzorja, ki bi te podprl, pa je Nova KBM storila prav to. Storila je tisto, kar si vsak od dobre banke najbolj želi. Podprla nas je in nam stopila ob bok, ko to potrebujemo. Nova KBM je lani s prevzemom Abanke še močneje vstopila v našo regijo in takoj pokazala, da jim je mar za lokalno okolje tudi v Celju. Tako sedaj skupaj gledamo v prihodnost in z ostalimi sponzorji dodajamo stabilnost, kar je osnova za rast in razvoj.«

Nova KBM bo ob začetku uspešnega sodelovanja z RK Celje Pivovarno Laško 19. novembra svojim strankam omogočila brezplačni ogled derbija proti Trimu Trebnje. Stranka bo morala za prihod izpolniti le preprost obrazec, s katerim bo sodelovala tudi v nagradnem žrebu za možnost »Best academy« meta preko celotnega igrišča. Sodelovanje v tem žrebu bo Nova KBM brezplačno omogočila tudi vsem zdravstvenim delavcem, ki jih rokometni klub v zahvalo za njihovo delo vabi na to srečanje.

Gregor Katič