Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
oglasno sporočilo
oglasno sporočilo
26.10.2021 14:05:55
Deli članek:

Največji proizvajalec gospodinjskih aparatov HAIER sedaj tudi v Sloveniji

Blagovna znamka Haier je prisotna na vseh petih celinah, v več kot 160 državah, v katerih ima 25 industrijskih parkov, 10 raziskovalnih in razvojnih centrov in približno 100.000 zaposlenih, ter je že 12 let zapored največji proizvajalec gospodinjskih aparatov. Z uresničevanjem vizije poslovanja, da postane vodilna blagovna znamka na evropskem trgu, je letošnjo jesen svoje izdelke ponudila tudi slovenskemu potrošniku.

Carmine Infante, regijski direktor podjetja Haier: "Povprečen slovenski potrošnik je zelo zahteven, še posebej, kar se tiče kakovosti, in ravno tu vidim velik potencial podjetja Haier v Sloveniji. Prepričan sem, da bodo izdelki Haier, s svojo kakovostjo, navdušili še tako zahtevnega kupca in da bo Haier postal ena vodilnih blagovnih znamk gospodinjskih aparatov tudi v Sloveniji."

Podjetje sledi filozofiji Zero distance, s katero svojim kupcem nenehno ponuja izdelke, ki sledijo ritmom sodobnega doma. Glavni cilj podjetja Haier je postati vodilni proizvajalec pametnih gospodinjskih aparatov na področju IoT (Internet of things – internet stvari).

Ob uradni predstavitvi blagovne znamke Haier v trgovinah Harvey Norman je direktorica Harvey Normana Melissa Wilson povedala: "V panogi trgovine na drobno smo vedno na misiji prepoznati in predstaviti priznane svetovne blagovne znamke svojim strankam. Zaradi zelo podobne zavezanosti h kakovosti izdelkov in višjim standardom ter ker imata Harvey Norman in Haier globalno že dobro razvit poslovni odnos, se nam je zdelo logično, da to zelo uspešno sodelovanje nadaljujemo tudi v Sloveniji. Izjemno ponosni smo, da so Haier aparati na ogled v naši prenovljeni ljubljanski Super trgovini ter v ostalih štirih Harvey Norman trgovinah po Sloveniji in veselimo se razvijanja tega odličnega partnerstva v prihodnjih mesecih in letih."

S prihodom blagovne znamke Haier se Slovencem ponuja dodatna možnost nakupa izdelkov podjetja, uvrščenega na lestvico največjih svetovnih družb Fortune Global 500.