Za tradicionalno družinsko podjetje Manner trajnost predstavlja več kot le razlog za uspešno prodajo izdelkov, saj se kaže tudi skozi ključne vrednote podjetja. Že leta 1890, ko je bilo podjetje ustanovljeno, so bili v ospredje postavljeni visoka kakovost, trajnostno pridelan kakav in cenovno dostopne slaščice. Od takrat je kakav kot najpomembnejša surovina osrednja tema Mannerjeve trajnostne strategije. Leta 2012 se je podjetje zavezalo, da bo do leta 2020 vse izdelke lastne blagovne znamke izdelovalo izključno le iz trajnostno pridelanega kakava, naslednji korak pri uresničitvi zaveze pa je še certifikat FAIRTRADE.
"Prilagoditev in posodobitev bosta potekala postopoma. Nova embalaža izdelkov bo namreč prejela pečat FAIRTRADE, namen takšnega postopka pa je, da se sprememba izpelje na okolju čim bolj prijazen način. Tako ne bo prišlo do dodatnih odpadnih produktov, hkrati pa nam je pomembno, da ljudje, ki pridelujejo kakav za naše izdelke, prejmejo pošteno plačilo. S pečatom na embalaži bomo tako postali vidni kot družbeno odgovorno podjetje," je dejal G. Alexander Lipovšek, direktor Manner za JV Evropo. Pečat FAIRTRADE imajo že čokoladne banane Casali in Mozartove kroglice Victorja Schmidta, ostali Mannerjevi izdelki pa bodo pečat prejeli do konca leta 2021.
Manner aktiven tudi na področju vpetosti v socialno okolje
Leta 2013 so pod sloganom »Skupaj posladkajmo življenja otrok« sklenili partnerstvo z SOS-Kinderdorf. Podjetje je namenilo sredstva za vas Abobo Gare na Slonokoščeni obali, s čimer tamkajšnjim otrokom omogoča izobraževanje in varstvo.