Mile Ćulibrk Svet24.si

Umrl izbrisani kralj pleskavic, velik prijatelj ...

mir narava Svet24.si

Tedenski horoskop: V tišini lahko prisluhnete ...

Vežnaver Necenzurirano

Afera sodna stavba: ko je država plačala ...

ljudmila novak pl Reporter.si

Ljudmila Novak: »Če nekdo stokrat pove, da sem ...

luka doncic 24 pm Ekipa24.si

Luka Dončić objavil posebno fotografijo ...

Ansambel Igor in zlati zvoki Revija Stop

»Vse dni, vse noči« igrajo že lepih 32 let

pogacar Ekipa24.si

Kocine pokonci... Poglejte, komu je Pogačar ...

oglasno sporočilo
oglasno sporočilo
0 02.09.2020 12:28:00

Pripravljeni na šolo – online kampanja za majhne hrustljave prigrizke Manner

Pripravljeni na šolo - online kampanja za majhne hrustljave prigrizke Manner Snack
Manner
Hrustljavi prigrizki Manner Snack s fino mlečno lešnikovo kremo ter čokolado (25 g) so praktične oblike, zato so idealni kot prigrizek, ter obljubljajo sladko zadovoljstvo v vsakem odmoru. Da temu res tako, dodatno dokazuje naraščanje prodaje hrustljavih Mannerjevih prigrizkov Manner Snack z mlekom in lešniki glede na aktualne Nielsen podatke glede na celoten segment vafljev v Sloveniji.

Manner Snacks 5 x 25 g multi pakiranje se nahaja na top 20 mestu po Nielsenovem razvrščanju (lestvici) top vafelj proizvodov v Sloveniji. Analiza potrošnikov kaže, da kupci Mannerjevih izdelkov najpogosteje izberejo hrustljave prigrizke Manner Snack z mlekom in lešniki (Vir: Nielsen; vaflji Slovenija; prodajne enote; YTD 6/2020).

Z začetkom šolskega leta, torej od začetka septembra 2020 do konca oktobra 2020 bo na slovenskem trgu potekala online kampanja za Mannerjeve hrustljave prigrizke Manner Snack z mlekom in lešniki. Fokusirana bo na urbano ciljno skupino mladih. Potekala bo preko različnih kanalov, ter na Facebook-u in Instagram-u - kot dvema največjima platforma družbenih medijev. Opozarjala bo na pomembne trenutke v vsakdanjem življenju »Je danes tvoj rojstni dan?«, »Celotna serija v 3 dneh?«, »Si zjutraj vstal brez dremeža?«, »Si posesal pod kavčem?« - Manner, dober razlog za sladko nagrado za tvoj vsakdan.

Več informacij o izdelku in trenutkih za nagrado najdete na:


https://www.manner.com/sl/o-podjetju-manner/roza-nagrada-za-tvoj-vsakdan

Z lastno ciljno spletno stranjo kampanje in Facebook nagradno igro, Manner zaokroža obsežno online kampanjo. Na Mannerjevi spletni strani pa lahko nadete tudi nove recepte z okusnimi Mannerjevimi hrustljavimi prigrizki Manner Snack.

Nielsen podatki o trgu vafljev kažejo: prodaja Mannerjevih izdelkov v Sloveniji še naprej raste
Dunajski Manner AG – top 3 proizvajalec na slovenskem trgu vafljev – je z blagovno znamko Manner druga najboljša blagovna znamka vafljev v Sloveniji in beleži rast blagovne znamke za +11,9%. Po drugi strani slovenski trg vafljev narašča za skupno + 9,8%. Blagovna znamka Manner je zabeležila povečanje tržnega deleža s 16,4% na 16,7% tržni delež, Manner kot proizvajalec pa je dosegel senzacionalen tržni delež 18,3%! Manner vrečke z napolitankami beležijo posebno dobro rast na običajen način: Top1 Manner SKU „Manner Mignon 400g vrečke“ povečujejo prodajo za +14,1% , medtem ko sej je prodaja klasičnih Manner napolitank v 400g vrečki povečala za + 25% v aktualnem YTD. Roza »On-the-go« izdelek Manner Snacks z mlekom in lešniki nadaljuje svojo prejšnjo pot rasti in navduši s povečanjem prodaje za + 12,4%. (vir: Nielsen podatki o trgu vafljev; YTD 06/2020).

Članki iz rubrike