Akcija #vednopodpiraj dober namen je namenjena osveščanju slovenskih potrošnikov o nekaterih ključnih družbenih in okoljskih temah. O akciji je Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvaško, Bosno in Hercegovino in Slovenijo poudarila: »Pri Coca-Coli se zadevamo, da se vsaka uspešna zgodba začne z dobrim namenom. Akcija #vednopodpiraj dober namen je odraz strategije rasti družbe Coca-Cola v Sloveniji, da pri poslovanju ubira prave, ne zgolj preproste poti. Izbrali smo nekaj projektov, ki so skladni z našimi cilji na področju varovanja okolja in skrbi za skupnost in povabili potrošnike, da nam povejo, kateri od teh lokalnih projektov si zaslužijo našo podporo. Verjamemo, da bo vsak od zmagovalnih projektov izboljšal življenje ljudi ali pozitivno vplival na okolje v Sloveniji.«
Dogodka se je udeležil tudi ambasador akcije #vednopodpiraj dober namen, eden od najuspešnejših slovenskih alpskih smučarjev, Jure Košir. O svoji vlogi je povedal: »Akcija zadeva področja, ki so mi blizu, zato želim prispevati po svojih najboljših močeh. Ljudje v športnikih pogosto iščejo svoje vzornike in če s svojo pojavnostjo prispevam k večjemu odzivu Slovencev in jih spodbudim k sodelovanju, je to zame osebna in tudi za samo akcijo velika zmaga. Največje koristi imajo navsezadnje nosilci zmagovalnih projektov, ki so deležni donacij, učinke njihovih prizadevanj pa posledično občuti celotna družba.«
V okviru akcije #vednopodpiraj dober namen so slovenski potrošniki od decembra 2018 glasovali za projekte, ki si zaslužijo podporo družbe Coca-Cola v Sloveniji. Do konca glasovalnega obdobja (tj. do konca januarja) so skupaj prispevali kar 48.007 glasov.
Največje število glasov so prejeli naslednji trije projekti: društvo Morigenos za raziskovanje delfinov v slovenskem morju, Zveza prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje za dijaški sklad projekta Botrstvo in Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez za štipendije mladim športnikom. Coca-Cola bo izbranim projektom skozi leto 2019 donirala sredstva v treh fazah. Poleg današnje donacije, bodo zmagovalci prejeli še dve, in sicer v začetku junija in konec julija. Potrošniki pa lahko od 15. februarja dalje z nakupom izdelkov družbe Coca-Cola dodatno podprejo projekte, ki so jim najpomembnejši.
Tilen Genov iz društva Morigenos je pojasnil: »Slovensko morje je skupaj s preostalim delom Tržaškega zaliva dom delfinom vrste velika pliskavka. Te živali so pomemben del morskega ekosistema in pokazatelj stanja morskega okolja, zato je raziskovanje in varstvo delfinov ključno za razumevanje in ohranjanje zdravega morja. Sredstva, ki jih Coca-Cola v Sloveniji namenja projektu, zagotavljajo boljšo osnovo za raziskovalno delo ter obsežnejše izobraževanje in osveščanje javnosti.«
»Močno verjamemo, da potencial ljudi ne bi smel biti omejen z njihovim socialno-ekonomskim položajem. Vsi mladi si zaslužijo enako priložnost za šolanje. Zato smo ustanovili poseben dijaški sklad v okviru projekta »Sponzorstvo v Sloveniji«. Donacija Coca-Cole bo pomagala srednješolcem kriti stroške nastanitve in druge stroške šolanja, da se bodo lahko izobraževali na področju, ki jih zanima,« je povedala Anita Ogulin, predsednica ZPM Ljubljana Moste-Polje.
Predsednik OKS – ZŠZ Bogdan Gabrovec je dejal: »Prihodnost slovenskega športa je odvisna od prepoznavanja in investiranja v mlade talente. Že v rani mladosti mora večina mladih športnikov kljub pomanjkanju časa usklajevati svoje športne dejavnosti in šolske obveznosti. Da bi jih spodbudili, naj sprejmejo ta dvojni izziv, OKS – ZŠZ, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport ter Fundacija za financiranje športnih organizacij v Republiki Sloveniji podeljujejo štipendije najbolj perspektivnim športnikom in športnicam. Donacija Coca-Cole bo tako mlade športnike finančno razbremenila in jim pomagala, da se osredotočijo na doseganje svojih ciljev.«
Akcija #vednopodpiraj dober namen se bo z vključevanjem potrošnikov nadaljevala skozi vso leto 2019. Novicam o projektu lahko sledite na spletni strani: www.vednopodpiraj.si .
oglasno sporočilo
Družba Coca-Cola podelila prvo donacijo zmagovalcem akcije
Slovenski potrošniki z glasovanjem društvu Morigenos, projektu Botrstvu in OKS – ZŠZ priborili 21.000 evrov.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke