Poli je najbolj prepoznavna blagovna znamka Perutnine Ptuj, vodilnega podjetja na področju vzreje, predelave in priprave perutninskega mesa z več kot 110-letno tradicijo. V ptujskem prehrambnem podjetju jo izdelujejo že od leta 1974, ko je nastopila na trgu kot 1. obarjena piščančja posebna. Poli je v regiji jugovzhodne Evrope sinonim najbolj kakovostne piščančje posebne klobase, priljubljena je na trgih od Skandinavije do Sredozemlja in državah Bližnjega vzhoda.
Originalna receptura, tehnološko dovršena izdelava in prepoznavnost blagovne znamke delajo Poli posebno že skoraj 45 let. Poli je izvirna, mladostna, duhovita in ambiciozna. Najvišja kakovost, priljubljenost, prepoznavna osebnost in vrednote blagovne znamke so skupne značilnosti, ki so povezale blagovno znamko Poli s košarkarskim virtuozom Lukom Dončićem.
»Poli v Perutnini Ptuj zaseda posebno mesto. Verjamemo, da bo sodelovanje z Lukom Dončićem pomembno prispevalo k nadaljnji krepitvi prepoznavnosti, priljubljenosti in tržnega položaja naše osrednje blagovne znamke. Z blagovno znamko Poli načrtujemo prodor na ameriški trg, kar je v skladu z zastavljeno strategijo krepitve internacionalizacijo poslovanja, ter razvijamo nove izdelke v Poli asortimanu,« je ob današnjem uradnem podpisu pogodbe o sodelovanju z Lukom Dončićem povedal Tibor Šimonka, predsednik uprave Perutnine Ptuj.
Vrhunski šport in uravnoteženo prehranjevanje sta neposredno povezana. Luka Dončić pa je ob tej priložnosti izpostavil, da je ljubitelj Poli že od malih nog in da je piščančje meso iz Perutnine Ptuj redno na njegovem jedilniku, za katerega skrbi predvsem njegova mama. S sodelovanjem želi Luka Dončić pomagati domačemu gospodarstvu, v novi vlogi izven košarkarskih igrišč pa ga bomo lahko občudovali že to jesen.
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Nemoteno branje brez oglasov
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov.
ou
03.08.2018
12:05:12
Luka Dončić, ambasador blagovne znamke POLI, najbolj prepoznavne blagovne znamke Perutnine Ptuj
Oboji z načrti v Ameriki.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke