Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
jz
jz
28.09.2017 12:27:57
Deli članek:

Bucik v novo sezono s čelado Lisca: Ne da sem pretirano sramežljiva ...

Popolnoma pričakovana poteza uveljavljene in ugledne blagovne znamke spodnjega perila Lisca, da si je za ambasadorko izbrala atraktivno in simpatično, vse uspešnejšo smučarko Ano Bucik.

Mladostni in razigrani Ani kljub natrpanemu urniku uspeva ohranjati ženstvenost in je z nasmehom usmerjena v prihodnost. »Pomembno je, da se na tekmi počutim dobro, da si zaupam,« je dejala Goričanka, ki je nenehno v bitki s stotinkami, a ve, da je življenje treba tudi živeti. Da sta potrebna trdo delo in odrekanje, a tudi čas za užitek in drobna razvajanja.

Uspešna Lisca
Skupina Lisca je v preteklem letu zabeležila skoraj 32 milijonov evrov čistih prihodkov od prodaje. Čisti dobiček je dosegel dobrih 3,2 milijona evrov. Lisca intenzivno prenavlja in širi mrežo, tudi v tujini, pred kratkim so bile nove prodajalne odprte tudi v Bolgariji, Ukrajini in Srbiji, v prihodnjih mesecih pa bodo odprta še prodajna mesta v Salzburgu, Skopju, Zagrebu, Bratislavi in še eno v Kijivu.

Lisca

Športniku veliko pomeni, če ima lahko sponzorja, ki mu stoji ob strani in mu omogoči še kakšen dodaten trening, ki si ga drugače morda ne bi mogel privoščiti. »Meni to res veliko pomeni. Že s tem, da so oni stopili v stik z mano, in ne obratno, so pokazali veliko zanimanje in pridobili zaupanje. Lisca je res ugledno blagovna znamka in to, da jo lahko predstavljam, mi je v veliko čast,« je razlagala Ana, ki je bila za Lisco res logična izbira. »Ne vem, nekateri imajo res tako mnenje, pa vendar tega ne veš, dokler to ne postaneš. Sem pa res počaščena in vesela, da so izbrali mene,« je s širokim nasmehom dejala Ana.

Njena prva tekma bo veleslalom na uvodu sezone v Söldnu, verjetno pa bi najraje zmagala na slalomu v Flachauu. »To je ena mojih najljubših tekem in tam bi z veseljem zmagala, da bi Lisci naredila veliko reklamo. Sicer pa je moj cilj letos zmagovati, da se bomo lahko vsi skupaj veselili,« je razložila Ana, ki se zna seveda nastaviti tudi fotografskemu objektivu, a se na veliko žalost njenih oboževalcev moškega spola ne bo pojavila na velikih obcestnih plakatih v spodnjem perilu. Zakaj ne? »Ne gre za to, da se ne bi počutila dobro v svoji koži, mislila, da nisem videti dobro, ali da bi bila pretirano sramežljiva. Ampak moje mnenje je, da so take stvari za manekenke, jaz pa sem v prvi vrsti športnica. Tako sem se odločila.« In kaj je na to rekel njen fant, nogometaš Kris Jogan? »On je zadovoljen, saj me podpira. Če sem zadovoljna jaz, je tudi on,« se je slišal odgovor skozi prešeren nasmeh.

Lisca

Generalni direktor Lisce Goran Kodelja je Ani ponudil odprta vrata pri Lisci, če bo ob smučanju poskusila še z vzporedno kariero manekenke. Vas zanima, ali jo bomo v prihodnjih mesecih videli tudi v perilu Lisca? »Perilo Lisca bo zagotovo vedno z mano. Pod kavbojkami, kombinezonom in ostalo športno opremo, saj se v njem počutim super. Samozavestno. Zadovoljno. Nad športnim perilom Miss Sporty sem navdušena. V športnih oblačilih sem večino časa, zato je zame zelo pomembno, da je perilo funkcionalno in udobno. Material je mehek in prijeten. Tudi na pogled je zelo privlačen, dovolj športen in ravno prav ženstven,« se je nasmejala Ana.

Lisca je športna
Zakaj so pri Lisci izbrali Ano, ni treba dvakrat ugibati. »Lisca je že dolgo prisotna v športu. Sponzoriramo določene ekipe, sodelovali pa smo tudi z žensko košarkarsko reprezentanco Slovenije, ki je bila na EP v Pragi. Ana pa je lahko zelo dobra ambasadorka naše blagovne znamke. Ima vse tisto, kar Lisca pooseblja – visoke cilje, samozavest, lepoto in simpatičnost. Z Ano poskušamo osvojiti predvsem nemško govoreče trge, kjer je smučanje izjemno priljubljeno; v Avstriji je smučanje šport številka ena, Avstrija pa je naš zelo pomemben trg. Če se bo Bucikova ob sobotah pojavljala v čeladi Lisca in pri tem dosegala še dobre rezultate, potem smo dosegli svoj namen,« je dejal direktor Lisce Kodelja. In če še ne veste: Lisca ima tudi vrhunsko moško spodnje perilo.