Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
nrt
nrt
29. 10. 2020 · 11:59
14:54
Deli članek:

Novi okusi in novi ambasadorji

psno
Uroš Zupan in Karmen Pangos

Čaji 1001 CVET poleg vrhunskega okusa v sebi nosijo tudi moč podpore.

Blagovna znamka, ki v nas vzbuja asociacije z gorami, zimskimi športi, domačnostjo, tudi v letošnji smučarski sezoni podpira Smučarsko zvezo Slovenije in tako slovenskim smučarskim asom alpske smučarske reprezentance pomaga do uresničitve sanj na belih strminah. 1001 CVET je postal uradni čaj celotne slovenske alpske smučarije in smučarke SLOSKI Alpine.



V izpolnjevanju zavez družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja Žito in Podravka Ljubljana v smučarski sezoni 2020/21 z blagovno znamko 1001 CVET podpirata slovenske alpske smučarje in smučarke.


Karmen Pangos, generalna direktorica Žita, je ob podpisu sponzorske pogodbe izpostavila: "Čaji 1001 CVET ostajajo zvesti podpornik slovenskih smučarjev že od leta 1984. Veseli nas, da lahko tudi v letošnjem letu s podporo Smučarske zveze Slovenije podpremo naše smučarske ase ter jim pomagamo pri nemoteni vadbi in udeležbi na tekmah. Hkrati pa prispevamo tudi k razvoju panoge in širši prepoznavnosti slovenskega alpskega smučanja. Z veseljem bomo s skodelico toplega čaja 1001 CVET zanje navijali na vseh tekmovanjih letošnje sezone, saj lahko rečemo, da nam je Slovencem smučanje zapisano praktično v naš DNK."



Direktor Smučarske zveze Slovenije Uroš Zupan je ob podpisu pogodbe povedal: "Slovenska alpska smučarska reprezentanca in blagovna znamka 1001 CVET imata dolgo tradicijo in zato tudi posebno mesto v srcu prebivalcev na sončne strani Alp. Čaj in zima gresta že po naravi lepo skupaj, želim si, da nam tudi topli napitki pomagajo pri preprečevanju zdravstvenih nevšečnostih, ki so v današnjem času zelo pomembne. Hvaležen sem, za zaupanje blagovne znamke v naše tekmovalce in verjamem, da bodo ob taki podpori naši junaki zime prav gotovo še hitrejši."



Čaji 1001 CVET so visokokakovostni izdelki z dolgoletno tradicijo in vodilnim mestom na slovenskem trgu. Potrošnikom ponujajo edinstvene čajne mešanice zeliščnih, sadnih, pravih in otroških čajev, ki so pripravljeni iz najkakovostnejših surovin. Ljubitelje tega okusnega napitka vsako leto razveseljujejo z novimi okusi, a mesto najljubšega ohranja eden prvih čajev te blagovne znamke – Planinski čaj. Samo tega Slovenci popijemo več kot 20 milijonov skodelic na leto.


"Naš prepoznaven Planinski čaj spremlja alpske reprezentance že desetletja in je tradicionalno povezan s smučanjem, pa tudi sicer neprestano razvijamo nove okuse in letos presenečamo s tremi novimi sadnimi, ki vsebujejo več sadja in so popolnoma naravni. Ti se bodo zagotovo prilegli pri gledanju napetih smučarskih tekem v letošnji zimski sezoni slovenskih alpskih smučarjev in smučark, ambasadorjev čajev 1001 CVET," dodaja Tanja Jelača, vodja kategorije čajev v strateškem marketingu Žita.



Zgodovina podpore znamke čajev 1001CVET
Podpora smučarjev s strani čajev 1001 CVET sega v daljno olimpijsko leto 1984, ko je blagovna znamka 1001 CVET kot pokrovitelj pomagala kriti stroške udeležbe jugoslovanske smučarske reprezentance na olimpijskih igrah v Sarajevu. Z akcijo so bili vsi, ki so pili Planinski čaj, pokrovitelji Yu Ski Poola, vsi so pomagali Križaju, Svetovi, Strelu, Zavadlavovi, Franku in drugim takratnim junakom belih strmin. Zaradi aktivnega sodelovanja znamke v igri Podarim-dobim so čaji 1001 CVET postali znani kot "čaji smučarske sezone". Pod okriljem znamke 1001 CVET so svoje mladostne uspehe beležili tudi skakalci Primož Peterka, Peter Prevc, Robert Kranjec… čaji pa so dali moč naši šampionki Petri Majdič. V sezoni 2018/2019 so čaji 1001 CVET podpirali sodelovanje z mladimi upi slovenskega alpskega smučanja.

Galerija