Mladi, ki si želijo na fakulteti pridobljeno znanje s področja marketinga in organizacije dogodkov preizkusiti v praksi, se lahko vse do nedelje, 16. februarja, prijavijo na natečaj Pazi to! Huda izkušnja. Med prijavljenimi kandidati bo Zavarovalnica Triglav izbrala eno osebo s statusom študenta ter ji omogočila sodelovanje pri organizaciji in koordinaciji aktivnosti v okviru zlatega sponzorstva največjega slovenskega športnega praznika – smučarskih poletov v dolini pod Poncami.
Študentom, ki si želijo svojo kreativnost in znanje iz študijskih predavalnic prenesti v delovno okolje, je na voljo edinstvena priložnost. Zavarovalnica Triglav jim v okviru tradicionalnega partnerstva s smučarskimi poleti v Planici ponuja priložnost, da se med 27. februarjem in 24. marcem letos pridružijo ekipi službe za marketing ter pridobijo neprecenljivo izkušnjo na področju organizacije in koordinacije sponzorskih aktivnosti. Na razpis, ki je na spletni strani https://pazito.triglav.si/huda-izkusnja odprt do 16. februarja, se lahko prijavijo osebe s študentskim statusom.
Išče se asistent za organizacijo dogodkov
Izbrana oseba bo študentsko delo opravljala na delovnem mestu asistent za organizacijo dogodkov. Pod vodstvom izkušenih mentorjev bo sodelovala pri načrtovanju, organizaciji in izvedbi akcije Otroci Triglava v Planici, pripravi drugih sponzorskih aktivnosti, dogovorih s partnerji in koordinaciji aktivnosti na samem prizorišču. Vključila se bo tudi v promocijo sponzorstva na družbenih medijih.
Zgodba, ki se piše že več kot pol stoletja
Izbrani posameznik se bo pripravam in izvedbi sponzorskih aktivnosti pridružil v času, ko se v Planico po desetih letih vrača svetovno prvenstvo v smučarskih poletih. Študent bo v okviru natečaja Pazi to! Huda izkušnja obenem tudi del zgodbe o sodelovanju med poslovnim in športnim svetom, ki jo največja slovenska zavarovalnica in najprepoznavnejši slovenski športni dogodek pišeta že več kot pol stoletja.