Smučarska zveza Slovenije je tokrat zadela žebljico na glavico. S pomočjo posebnega sponzorja, čajev 1001 cvet, bo omogočila velik del priprav mladim slovenskim smučarjem, ki se prebijajo v ospredje. Za boljši okus jutrišnjega dne slovenskega smučanja. Do zdaj so bili stroški mladega smučarja, starega od 14 do 18 let, večinoma na plečih staršev. In ti stroški niso bili majhni, saj so priprave in oprema družinski proračun hitro olajšale za 20.000 evrov.
Pod vodstvom Mihe Verdnika pa so se stvari začele premikati na boljše in na smučarski zvezi se dobro zavedajo, da morajo za mladi rod poskrbeti danes, če želijo jutri imeti tekmovalce na tekmah svetovnega pokala.
V čajih 1001 CVET se skriva »okus zmage«, ki ga z vsako skodelico te dišeče pijače delijo med ljubitelji čaja, hkrati pa zmagovalne trenutke širijo tudi s podporo najobetavnejših mladih smučarskih tekmovalcev. Kot partner mladinskega programa slovenskih alpskih smučarjev so predstavili mlade upe slovenskega alpskega smučanja in svojo kampanjo, s katero jih družbeno odgovorno podpirajo – Z okusi narave do okusa zmage.
V izpolnjevanju zavez družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja Žito in Podravka Slovenija v letu 2018 z blagovno znamko 1001 CVET podpirata mlade upe slovenskega alpskega smučanja. Med 15. oktobrom in 31. decembrom namreč z donacijo 10 centov od vsakega prispelega znaka SLO SKI 1001 CVET iz škatlic čajev, ki jih pošljejo potrošniki, javno in ponosno, skupaj z vsemi ljubitelji čaja podpirajo mlade talente in jim omogočajo doseči svoje cilje – tako na treningih kot na tekmah.
Tanja Jelača, vodja kategorije čajev, je ob predstavitvi kampanje povedala: »Čaji 1001 CVET ostajajo zvesti podpornik slovenskih smučarjev že od leta 1984. Z letošnjo akcijo smo našo podporo usmerili v mlade perspektivne športnike, ki se s svojimi odličnimi rezultati trudijo, da bo prihodnost slovenskega alpskega smučanja polna okusov zmage. Veseli nas, da jim lahko na poti do uresničitev njihovih sanj, na poti do zmag na tekmovanjih letošnje sezone v tekmah alpskega smučanja pomagamo tudi mi.«
Miha Verdnik, vodja panoge za alpsko smučanje na Smučarski zvezi Slovenije, je izpostavil pomen podpore za kariero športnika: »Podpora mladih perspektivnih športnikov s strani blagovne znamke čajev 1001 CVET našim smučarjem omogoča nemoteno vadbo in udeležbo na tekmah, kar bistveno pripomore pri uresničitvi njihovega potenciala ter pri razvoju in širši prepoznavnosti slovenskega alpskega smučanja.«
Predstavilo se je pet vzhajajočih zvezd belih strmin – Anže Čufar, Živa Otoničar, Maks Jan Mirnik, Rebeka Oblak in Martin Križaj.
Čufar se je že uvrščal med najboljših 10 na tekmah FIS: »Na treningu poskušam graditi na svojih šibkih točkah, najbolj pa me motivira želja biti najboljši.« Željo po zmagah in olimpijski kolajni čuti tudi Martin s slovitim priimkom Križaj (ni v sorodu z Bojanom), ki je državni prvak v slalomu, veleslalomu in superveleslalomu do 16 let, dvakrat pa je zmagal tudi na Pokalu Loka: »Moja motivacija je želja po uspehu. S smučanjem sem se sicer začel ukvarjati že pri štirih letih, zanj pa me je navdušil oče.« Vzornica Rebeke Oblak je Lindsey Vonn: »Mislim, da bo Lindsey v tej sezoni presegla absolutni rekord Ingemarja Stenmarka po zmagah v svetovnem pokalu,« se je nasmejala Rebeka, ki je uživala že prvi dan, ko so jo pri treh letih postavili na smuči. Tudi Živa Otoničar, ki je dosegla dve četrti in drugo mesto na lanskih igrah mladih, pravi, da je njena formula za uspeh veliko dela, trud in disciplina. Maks Jan Mirnik, podprvak do 18 let v veleslalomu, superveleslalomu in smuku, pa je dodal: »Moj cilj je dobre vožnje na treningih ponoviti tudi na tekmah.«