Ples je sprva ni zanimal, pravi. Mama jo je pri treh letih vpisala v plesno šolo in ko je v začetku osnovne šole napredovala v starejšo skupino, kjer so plesali pop in hip hop, je na treninge hodila le zato, ker so se na začetku vaje lovili. "V tem plesnem slogu se res nisem počutila tako domače in bi verjetno nehala, če mi ne bi moja takratna trenerka predlagala, naj grem pogledat na trening jazza v Celje, saj je menila, da bi bilo lahko to bolj primerno zame. In imela je še kako prav!" se spominja Golihlebova, ki je z odliko zaključila 2. letnik I. gimnazije v Celju, kjer obiskuje športni oddelek.
Trema jo je na prvih tekmah ohromila
Že po letu dni treningov jo je takratni glavni trener Boštjan Pavček pozval, naj se kot solistka preizkusi na tekmovanju. Danes ji tekmovanja dajo zagon in motivacijo za nadaljnje napredovanje in trening. "Sem kar velika perfekcionistka, kar je včasih super, včasih pa tudi ne," priznava. Kot mlajša tekmovalka se je zato tudi soočala s precej hudo tremo, ki jo je včasih fizično ohromila: "Skozi leta in z izkušnjami sem se naučila obvladovati in umiriti svoje misli ter držati zbranost, kar je pred nastopom zelo pomembno. Te vrline mi večkrat pridejo prav tudi v življenju zunaj plesa."
Tudi Pavček se spominja njene treme na prvih nastopih, a kot pravi, se je zdaj prelevila v vrhunsko plesalko in športnico. "Je prijazna, ustrežljiva, natančna, delovna in nekonfliktna," jo še opisuje in upa, da kljub študiju, ki sledi čez nekaj let, ostane v plesu.
Najprej zmaga z disco otroško malo skupino
Prva malo večja zmaga, ki se je spomni, je bila, ko so s soplesalkami v otroški kategoriji disco dance malih skupin osvojile naslov državnih prvakinj. "Vse skupaj je bilo kar smešno in rahlo nepričakovano, saj disco dance primarno pri nas sploh ni bil v ospredju. Disco smo plesale in tekmovale kar nekaj let, tako za zraven, na pobudo našega trenerja. Vedno je rekel, da nam bo to pomagalo pri jazzu, saj moraš biti pri disco dancu zelo hiter in natančen," pripoveduje mlada plesalka, ki pleše več slogov pri različnih trenerjih.
Sprva vzornica, danes njena trenerka
"Ko sem bila mlajša, je Nija Blažan še tekmovala in je bila moja prva vzornica, zdaj pa me že nekaj let uči. Treningi z njo so vedno zabavni in polni energije. Z Nijo se dobro razumeva in veliko mi pomeni tudi to, da mi lahko včasih pomaga ali pa mi da kakšen nasvet tudi zunaj plesa," opisuje svojo trenerko jazza.
Modern pleše pri Patriciji Crnkovič: »Patricija je odlična trenerka in mentorica. Zna me potisniti iz cone udobja, kar je lahko v trenutku včasih neprijetno, ker ti možgani rečejo 'joj, tega pa ti ne moreš, nisi dovolj dobra' … Ampak vem, da je to edini način, da rastem in napredujem, zato sem ji zelo hvaležna. Hvaležna sem ji tudi zato, ker čutim, da res verjame vame."
Ustvarila svojo lastno koreografijo
Letos jo je Crnkovičeva spodbudila tudi k ustvarjanju lastne koreografije za tekmovanje Opus, kar je bila še ena odlična in malo drugačna izkušnja za Golihlebovo. "Zelo me je presenetila z lastno koreografijo Icarus, ki jo bo avgusta spet predstavila na festivalu Front@. Všeč mi je, da ima plesne cilje široko zastavljene in se ne osredotoča zgolj na rezultate, ampak na celoten razvoj," dodaja Crnkovičeva, ki tudi sicer ne skopari s pohvalami za Golihlebovo, saj jo opisuje kot zelo unikatno plesalko, ki pride na vsak trening dobro pripravljena. V zadnjih letih sta veliko delali tudi na psihološki pripravi, zato zdaj samozavestno pleše tudi v finalih evropskega prvenstva in Crnkovičeva ponosno pove, da ob njenih nastopih dobi mravljince.
Ne mara besede neuspeh
Golihlebova ne mara besede neuspeh, saj pravi, da se iz vsake tekme lahko nekaj nauči in napreduje: "Seveda sem vedno vesela dobrega rezultata, saj je to potrditev, da grem in treniram v pravo smer," zatrjuje, a dodaja, da tudi, kadar se na tekmi ne izteče vse tako, kot bi si želela, na to ne gleda kot neuspeh. Zanjo je to motivacija, da gre nazaj na trening in se izboljša ter popravi napake.
Pripravljena od zunaj in od znotraj
Glede videza Golihlebova nima težav, saj se je od nekdaj rada ličila, zdaj si kreira tudi kostume. "Seveda so za nastop najpomembnejši treningi in delo v dvorani, a mora za odličen nastop biti popolno čisto vse, tudi ličenje, frizura in kostum, saj vsi ti dejavniki pripomorejo k temu, da se počutim pripravljeno tako od zunaj kot od znotraj," pojasni. Tudi s prehrano nima težav. Prej nasprotno, saj uživa tudi v kuhanju in ustvarjanju novih receptov, zato je pred tremi leti odprla Instagram profil (linas_food_blog), kjer deli in snema različne recepte.
Uresničile so se sanje
Že čez nekaj dni se bo s soplesalkami začela pripravljati na evropsko in svetovno prvenstvo. Cilje bi si lahko zastavila kar visoko, saj je lani z modern točko Silent Torture v koreografiji Crnkovičeve prvič v solo kategoriji stala na stopničkah kot drugouvrščena na evropskem prvenstvu. Kot svetovna prvakinja je s soplesalkami male skupine v koreografiji Matahari, ki jo je ustvarila Blažanova, slavila decembra 2022. "Uresničile so se naše najbolj nore sanje," je navdušeno zaključila.