Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
Oglasno sporočilo
Oglasno sporočilo
23. 09. 2020 · 13:28
Deli članek:

Srečanje v Sloveniji

KENSUKE TSUCHIYA, PREDSEDNIK DRUŽBE TOYOTA ADRIA, SE JE SREČAL S THOMASOM BACHOM, PREDSEDNIKOM MEDNARODNEGA OLIMPIJSKEGA KOMITEJA.

KENSUKE TSUCHIYA, PREDSEDNIK DRUŽBE TOYOTA ADRIA, SE JE SREČAL S THOMASOM BACHOM, PREDSEDNIKOM MEDNARODNEGA OLIMPIJSKEGA KOMITEJA.

Thomas Bach, predsednik Mednarodnega olimpijskega komiteja, se je v sklopu svojega obiska Slovenije, kjer je spoznal nekaj vodilnih slovenskih politikov, predvsem pa večino najvplivnejših športnih funkcionarjev in športnikov, ki bodo naslednje poletje nastopili na olimpijskih igrah v Tokiu, srečal tudi s Kensuke Tsuchiya, predsednikom družbe Toyota Adria.

Toyota Motor Corporation je globalni partner Mednarodnega olimpijskega komiteja (MOK) in tudi olimpijskih iger v Tokiu, ki so zaradi pandemije COVID-19 prestavljene na poletje 2021. Seveda sta se oba sogovornika dotaknila prav tega sodelovanja ter številnih drugih aktualnih tem.

"MOK v preteklosti še nikoli ni sodeloval z avtomobilskim partnerjem. A ko je Akio Tojoda prvič predstavil vizijo našega sodelovanja, mi je v trenutku postalo jasno, da si s korporacijo Toyota delimo izjemno podobne vrednote. Naše odlično sodelovanje je dokaz, da sva z gospodom Tojoda s podpisom dolgoletne partnerske pogodbe potegnila pravo potezo," je povedal Thomas Bach, sicer nosilec zlate olimpijske medalje, ki jo je kot sabljač osvojil v Montrealu 1976.

KENSUKE TSUCHIYA, PREDSEDNIK DRUŽBE TOYOTA ADRIA, SE JE SREČAL S THOMASOM BACHOM, PREDSEDNIKOM MEDNARODNEGA OLIMPIJSKEGA KOMITEJA.

"Toyota tudi na lokalnih ravneh deluje v skladu s svojimi zavezami Mobilnosti za vse. Zato z veseljem podpiramo slovenske športnike in parašportnike, ki so zgled neustrašnega soočanja z izzivi in udejanjanja svojih ciljev," pa je povedal Kensuke Tsuchiya, ki je tudi sam energičen podpornik slovenskega športa.

Pogovor s predsednikom Mednarodnega olimpijskega komiteja bo objavljen v prihajajoči številki Kaizen magazina.