Kot poroča uradna spleta stran lige NFL, je bil prejšnji rekord iz leta 2013, ko si je finale NFL med Baltimore Ravens in San Francisco 49ers ogledalo 164,1 milijona televizijskih gledalcev.
A kot je izpostavil Washington Post, je tudi vselej megalomanski Super Bowl le palček v primerjavi z nekaterimi drugimi športnimi dogodki po svetu. Pri tem so izpostavili predvsem nogomet.
Lanski finale lige prvakov si je ogledalo več kot 180 milijonov gledalcev, finale svetovnega prvenstva 2014 v Rio de Janeiru več kot milijarda, zanimiv pa je podatek o gledanosti finala svetovnega prvenstva v kriketu med Indijo in Pakistanom. Dvoboj v Adelaidu si je po ocenah BBC ogledala milijarda ljudi, več kot 288 milijonov zgolj v Indiji.
V ZDA pa so konec tedna ob NFL za visoke številke skrbeli tudi golfisti. Na turnirju Phoenix Open, ki je najbolj obiskan turnir na turneji PGA, so se v soboto zbrali 201.003 gledalci in tako podrli rekord turnirja iz leta 2014, ko si je en dan turnirja ogledalo 189.722 gledalcev. Sicer pa je ta obisk drugi v ZDA za enodnevni dogodek, večji obisk ima le dirka Indianapolis 500, kjer se zbere 257.000 ljudi.
Berite brez oglasov in dostopajte do zaklenjenih vsebin
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do zaklenjenih vsebin
Nemoteno branje brez oglasov
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki berejo stran brez oglasov.
Rekordna gledanost Super Bowla, a še zmeraj daleč za finalom SP
Jubilejni 50. Super Bowl, finale lige ameriškega nogometa NFL, med Denver Broncos in Carolina Panthers (24:10) je postal rekordni televizijski program po gledanosti v ZDA. Televizijska mreža CBS je sporočila, da si je tekmo prek televizijskih ekranov ogledalo 167 milijonov gledalcev.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke