Prednost se zdi dokaj udobna, a že ena sama huda napaka lahko vse obrne na glavo. Znova bodo za Tima pomembne kvalifikacije, v katerih je letos je samo v kvalifikacijskih proti Pradu pridobil 22 točk. Na 1725 metrov dolgi progi v Afyon Motor Sports Centru se je Gajser že veselil zmag v letih 2022 in 2023, kar pomeni, da na tej stezi zna iz sebe in motocikla iztisniti vse potrebno za uspeh.
"Dirka v Švici je bila zame zelo pomembna, saj na tej progi nisem še nikoli vozil. Osvojil sem doslej največ točk in moj cilj je, da podobno storim v Afyonu, kjer na stezi res uživam. Lani sem tam zmagal po vrnitvi na dirke po poškodbi noge, zato se Turčije veselim. Tam je proga, ki mi je res všeč in zelo ustreza mojemu slogu vožnje. Upam, da bom na dirki uspešen, kot sem že bil v preteklosti. Če bom vozil, kot znam, potem sem prepričan, da bo tudi končni rezultat dober," je za spletno stran Honde povedal Haložan.
Ta se zaveda, da bo potrebno vse vožnje odpeljati maksimalno zbrano, a vseeno agresivno in napadalno, saj bodo številni tekmeci pred zadnjima dvema dirkama sezone brez dvoma želeli pokazati, da si v svojih moštvih zaslužijo novih pogodb in priložnosti tudi v letu 2025. Do konca sezone sledita še dirki v Šanghaju na Kitajskem (16. 9.) in nazadnje v španskem Cozarju (29. 9.), kjer bo v prednosti Prado, ki je na prejšnjih dveh domačih dirkah pobral poln izkupiček. Prav zato bi veljalo prednost pred njim pred zadnjo dirko še nekoliko povečati.
Drugi slovenski voznik z licenco AMZS Jan Pancar bo v Turčijo prav tako odpotoval z namero, da iztrži čim več. Nazadnje mu je v Švici nekoliko ponagajal motor, zato ni dosegel želenega rezultata in števila točk, s katerim bi bil lahko zadovoljen. V tej sezoni je že nekajkrat dokazal, da je najboljši netovarniški voznik in da si v prihodnje resnično zasluži priložnost v kakšnem od tovarniških moštev. Za Pancarja, ki je pretekli konec tedna tekmoval v Italiji in zasedel drugo mesto na dirki v kraju Castiglione del Lago, bo dirka v Turčiji spet lepa možnost, da opozori nase in s svojimi vožnjami prepriča kakšnega od šefov tovarniških ekip, ki še nimajo končane kadrovske križanke voznikov za leto 2025, da mu ponudi mesto na motorju.