Turk je bil sicer dolgo časa vodilni in je imel pred tekmeci že minuto in pol prednosti, toda zaradi tehničnih težav z dirkalnikom je nazadnje ostal brez skupne zmage.
Uspeh voznikov z dirkalniki Alpine 110 pa je s tretjim mestom v skupni konkurenci dopolnil še rojak zmagovalca Pierre Ragues.
Med slovenskimi posadkami sta med deseterico končala še Marko Grossi (Peugeot 208 rally4), ki je bil prvi v konkurenci dvokolesno gnanih dirkalnikov, na šestem in Jan Medved (Ford Fiesta rally4) na devetem mestu.
Turk in njegov sovoznik Vili Ošlaj sta se v vodstvo prebila po drugi hitrostni preizkušnji relija v petek, po prvem dnevu sta imela 47 sekund naskoka.
Tudi danes je Turk nadaljeval zelo dobro in prednost nenehno povečeval. Po desetih "brzincih" je bil tako že poldrugo minuto pred vsemi, še najbližje je bil Guigou. A po težavah na 11. HP Banjšice je začel prednost izgubljati, kmalu pa je tudi zaostajal za Francozom.
Do konca relija tako slovenski prvak ni mogel več razmišljati o morebitni prvi slovenski zmagi na tem reliju, ki je letos doživel deveto izvedbo. Lahko je le reševal mesto na stopničkah, preprečil pa je tudi najslabši možen scenarij, odstop. Do cilja je zaostanek znašal nekaj manj kot minuto, vseeno pa je bilo to dovolj za zmago v domači razvrstitvi.
"Med to hitrostno preizkušnjo sva morala ustaviti in ugasniti motor, v nadaljevanju pa sem moral ves čas prestavljati z uporabo sklopke. Res mi je žal te izgubljene zmage, toda vsaj na cilju sem in tudi to veliko šteje," je za spletno stran relija dejal zmagovalec.
Še več težav kot Turk sta imela Avstrijec Lukas Dunner (Škoda Fabia R5) in Nemec Albert von Taxis und Thurn (VW polo R5), ki sta tudi sodila med favorite za zmago, a relija nista končala, pred koncem pa je zaradi podobnih razlogov kot Turk mesto na stopničkah v skupni razvrstitvi izgubil tudi Madžar Ferenc Kiss (VW polo R5).
V Novi Gorici so letos izvedli dirko po enoletnem premoru, lani namreč zaradi koronskekrize relija v novi Gorici ni bilo. Prireditelji so letos dodali HP Renče, pa tudi daljši in prenovljen večerni petkov superspecial v središču Nove Gorice. Posadke so skupno morale prevoziti 13 HP v skupni dolžini 143 km.
Poleg klasičnega relija so izvedli še preizkušnjo za električna vozila, 4. Eco Rally, kjer se vozniki merijo v točnosti. Zmagal je Španec Carlos Sergnese (VW e-golf), najboljši Slovenec je bil Franko Špacapan (kia e-niro) na četrtem mestu.
Današnji reli je bil predzadnji v domači sezoni, ki se bo končala z relijem v Idriji konec oktobra.
* Izidi:
1. Emmanuel Guigou/Arnaud Dunand (Fra/Alpine A110) 1:28:40,3
2. Rok Turk/Vilijem Ošlaj (Hyundai i20 R5) + 55,6
3. Pierre Ragues/Julien Presenti (Fra/Alpine A110) 1:32,1
4. Ariel Gyarmati/Gyorgy Kocsis (Mad/Mitsubishi Lancer evo IX) 3:46,4
5. Philippe Baffoun/Nicolas Blanc (Fra/Alpine A110) 4:21,2
6. Marko Grossi/Tara Berlot (Peugeot 208 rally4) 4:34,5
...
9. Jan Medved/Izidor Šavelj (Ford Fiesta rally4) 5:14,5
11. Jernej Fakin/Gregor Fakin (Ford Fiesta rally4) 5:21,5
13. Aleš Zrinski/Rok Vidmar (Ford Fiesta R5) 6:17,7
14. Rok Jerkič/Marko Stopar (Peugeot 208 R2) 7:04,9
15. Mark Škulj/Uroš Ocvirk (Ford Fiesta rally 4) 8:30,7
STA
11.09.2021
18:02:24
V Novi Gorici francoska zmaga, Turk po tehničnih težavah drugi
Francoz Emmanuel Guigou (Alpine A 110) je zmagovalec relija Nova Gorica, četrte postaje letošnjega državnega prvenstva. V konkurenci slovenskih dirkačev je bil najboljši državni prvak Rok Turk (Hyundai i20 R5), ki je bil skupno drugi, zaostal pa 55 sekund.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke