Gre seveda za Tima Gajserja, ki je osvojil veliko nagrado Katarja z zmagama v obeh vožnjah. Nekako tako želi nadaljevati tudi v prihodnje. Za spletno stran Vurbmoto je opravil intervju, v katerem je razkril marsikaj zanimivega.
Mimo prve zmage med velikimi fanti seveda ni mogel. "Občutek je izjemen, niti malo tega nisem pričakoval. Vedel sem, da smo dobro delali čez zimo. Ampak, da bi kar prišel na dirko in zmagal, tega si nisem zamislil." je dejal 19-letni čudežni deček motokrosa, ki se je razgovoril tudi o evforiji, ki te dni vlada v Sloveniji. "Ne spomnim se, da bi bilo pred dvema, tremi leti veliko ljudi, ki bi spremljali motokros. Zdaj pa zadeva raste zelo hitro. Mislim, da veliko več ljudi spremlja motokros. Izjemno je videti vse te fotografije proslavljanj na instagramu in facebooku in prejeti vsa sporočila podpore."
Zmage ga seveda ne bodo odvrnile od trdega dela, seveda pa ne bo pozabil od kod prihaja in ostaja normalen najstnik. "Še vedno sem isti Tim kot prej. Vedno skušam biti tak kot sem. Smo le ljudje, vsi smo krvavi pod kožo. Če si običajen, si zato še večji prvak," je pristavil vodilni v skupnem seštevku razreda MXGP, ki je zaradi dehidriranosti celo moral izpustiti drugo dirko na Tajskem. Torej tam, kjer je v tem trenutku karavana motokrosa: "Bilo je čudno, da smo prišli na Tajsko in sem kar 'padel'. Letos smo trenirali precej več, saj je že motor precej močnejši, poleg tega sem imel več časa, saj sem zdaj v popolnosti profesionalni dirkač. Šolo sem opravil, tako da je zame zdaj vse lažje."
Lansko sezono je Gajser nastopal še v nižjem, razvojnem razredu, a kot pravi med njima velika razlika ne obstaja. Je pa precej sprememb doživel njegov slog vožnje. "Vsekakor je ukvarjanje z enim motorjem precej lažje kot z dvema. V lanskem letu sem tekmoval z MX2, potem pa sem se usedel na motor s 450 kubičnimi centimetri in ga vozil, kot bi imel pod sabo 250-kubičnega z nizkimi obrati in sklopko," je proti koncu dejal Gajser, ki je pohvalil svoj nekdanji razred MX2, kjer kot kaže velike razlike v hitrosti ob prestopu razredov ni. "Romainovi dosežki mi dajo dodatno samozavest. Vse to je poklon nižjemu razredu, da lahko tekmujemo z vsemi. Ritem je podoben, slog vožnje pa je zelo drugačen. Večji motor moraš voziti bolj prefinjeno. Zdaj si preveč agresivne vožnje ne smeš privoščiti."