Dirkalnik 2008 DKR ima sredinsko vgrajen trilitrski V6 dizelski motor z dvema turbinama, ki lahko razvije 250 kW (340 KM) in 800 Nm navora. Pogon je speljan na sprednji kolesi, svojo odločitev pa Francozi podkrepijo z obrazložitvijo, da je pri tovrstnih preizkušnjah pomembna teža.
Dirkalnik s štirikolesnim pogonom je namreč bistveno težji od tistega s pogonom na dve kolesi. Slednji obenem lahko uporabi večja kolesa in se tako lažje spopada s pastmi na hitrostnih preskušnjah.
In še nekaj tehničnih podatkov: najvišja hitrost znaša 200 km/h, ima šeststopenjski menjalnik, karoserija je iz karbona, v dolžino meri 4099 mm, v širino 2033 mm, v višino 1912 mm, medosna razdalja znaša 2800 mm, posoda za gorivo pa meri 400 litrov.

Grega Videtič
Prava zverina za Dakar

Francoski Peugeot je pred dnevi predstavil zverino, s katero bodo na reliju Dakar 2015 dirkali Despres, Sainz in Peterhansel.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke