Katar pač ni rokometna država, ki bi lahko napolnila supermoderne objekte, ki v svoje nedrje sprejmejo deset in več tisoč duš. Da bi privabili čim več gledalcev na tribune, se gostitelji poslužujejo različnih prijemov, na lastne stroške so povabili navijače iz številnih držav, govori pa se tudi, da naj bi tuji delovni sili, ki jo v Katarju ne manjka, plačali za navijanje oziroma ji v zahvalo namenili najmanj pošteno malico.
Bolj konvencionalen način privabljanja je oglaševanje, tudi v tem pa so šli organizatorji (vsaj) korak dlje v primerjavi s predhodniki, vsaj tako je moč sklepati ob ogledu spodnjih, bolj ali manj duhovitih videoposnetkov. "Handball time", čas za rokomet, kot je poimenovan sklop reklam, v katerih rokomet oziroma rokometna žoga vedno potegne najdaljšo.
muk
Katarci letvico dvignili tudi v oglaševanju
Da bo prihajajoče svetovno prvenstvo nekaj posebnega čivkajo že vrabci na strehah. Katarcem denar pač ne predstavlja večjih težav, eno redkih bojazni predstavljajo le (pol)prazne tribune.
Privoščite si neomejeno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov in imajo brezplačen promocijski dostop do
Plus
vsebin.
Več informacij
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke