profimedia-0840008601 Svet24.si

Polovica slovenskih zalog žlahtne kovine je v ...

slovenska policija Svet24.si

Gruzijec peš bežal pred policisti

1701200126-dsc6052-01-1701200060836 Necenzurirano

Konflikt interesov? Nov zakon po željah glavnega ...

peter gregorcic sr Reporter.si

Peter Gregorčič igra Janševo igro: glavni cilj ...

popovic Ekipa24.si

Velika drama kapetana Celja: Po tekmi z Domžalami...

masterchef, 10 Njena.si

Teden dni premora za MasterChef Slovenija

luka doncic Ekipa24.si

Luka Dončić je postal del izbrancev in podpisal ...

oglasno sporočilo
oglasno sporočilo
0 10.10.2019 12:35:52

Pivovarna Union skupaj z nogometnimi reprezentanti osvešča moške o preventivi

Pivovarna Union (blagovna znamka Pivovarne Laško Union), ki je dolgoletni podpornik Nogometne zveze Slovenije (NZS) in slovenske nogometne reprezentance, bo to jesen združila moči z NZS in društvom OnkoMan v osveščevalnem projektu »Vzemi usodo v svoje roke«.

V dveh najglasnejših mesecih na temo boja proti raku – oktobru in novembru  bo s partnerjema projekta nagovorila moške o pomembnosti samopregledovanja. Projekt bodo zaključili z donacijo društvu OnkoMan: za vsako prodano vstopnico novembrske nogometne tekme v Stožicah bo Pivovarna Union donirala 1 evro v sklad za prenovo Onko sob* in tako pripomogla k izboljšanju počutja bolnikov in ohranjanju njihovega dostojanstva.

Vzemi usodo v svoje roke
Projekt, s katerim Pivovarna Union moškim sporoča, da naj usodo vzamejo v svoje roke, bo potekal pod okriljem dolgoročnega projekta #zmagjevecvrst, s katerim Nogometna zveza Slovenije vsako leto opozarja, da zmage niso rezervirane samo za igralce, ampak se vsak dan lahko zgodijo tudi pri navijačih. Projektu so se pridružili nogometni reprezentanti, ki bodo širšo javnost v tem času nagovarjali prek različnih medijev, z njihovimi sporočili pa se bomo lahko srečevali tudi na družbenih omrežjih.

Glavni namen je ozaveščanje o problematiki raka na modih, o simptomih in pomembnosti samopregledovanja ter postavljanje "tabu" teme v dnevno debato, saj mlajši moški težje govorijo o intimnih stvareh.

David Zappe, direktor marketinga Pivovarne Laško Union, ob tem izpostavlja: »V društvu OnkoMan so nas podučili, da moški pogosteje obolevamo in umiramo za rakom kot ženske. Tudi rezultati presejalnih programov kažejo slabšo odzivnost moških v primerjavi z ženskami. Hkrati moški predstavljajo pomemben delež potrošnikov, ki so s pivovarno povezani prek naših izdelkov. Ne nazadnje smo dolgoletni partner NZS. Pobuda, da skupaj z nogometnimi reprezentanti združimo moči v osveščevalnem projektu za moške, je bila zato naša naravna izbira. Skupaj z obema partnerjema, OnkoMan in NZS, si želimo čim širše podpore projekta in čim več zdravih moških v Sloveniji.«

Radenko Mijatović, predsednik NZS, pojasnjuje: »Vsi v družbi nosimo odgovornost za to, da pomagamo ranljivejšim skupinam med nami, ki se spopadajo s specifičnimi težavami, številne težave pa so skupne vsem. Nogometna zveza Slovenije tako v okviru lastne pobude »Zmag je več vrst« že tretje leto zapored v času oktobrske tekme opozarja, da v življenju štejejo vse, velike in male zmage, ki se ne dosegajo nujno na zelenici. Veseli smo, da letošnjo akcijo podpira tudi naš dolgoletni partner Union.«


Gregor Pirc, predsednik društva OnkoMan: »Nogomet je gibalo zdravega življenja in najbolj priljubljena postranska stvar na svetu. In tako kot nogomet osvešča in nagovarja najširše množice, si želimo, da bi skozi to sporočilo nagovorili tudi moške, da zdravje ni samoumevno in je zanj treba skrbeti. V izjemno čast in veselje nam je, da sta tudi NZS in Pivovarna Union pristopili in prispevali v skupno dobro nas vseh.«

Zahrbtnež, ki ne izbira
Statistika o rakavih boleznih je zaskrbljujoča. Od rojenih leta 2010 bosta do svojega 75. leta starosti predvidoma za rakom zbolela eden od dveh moških in ena od treh žensk. Rak je bolezen, ki v sodobnem stresnem življenju zelo hitro narašča. V Sloveniji tako živi že več kot 102.000 ljudi, ki so se kadarkoli srečali z rakom in se pozdravili. Po podatkih je v letu 2018 približno 14.000 ljudi na novo obolelo za rakom, od tega pa jih bo 6000 umrlo. Pri mladih moških, starih med 20 in 35 let, je najpogostejši rak mod, za katerim jih letno zboli okoli 120. Ob vseh zaskrbljujočih številkah pa je navdihujoč podatek, da slovenski onkologiji uspe pozdraviti že okoli 60 % vseh bolnikov.
(Vir: Epidemiologija in register raka, Onkološki inštitut Ljubljana)

*Za vsako prodano vstopnico novembrske nogometne tekme v Stožicah bo Pivovarna Union donirala 1 evro v sklad za prenovo Onko sob in tako pripomogla k izboljšanju počutja bolnikov in ohranjanju njihovega dostojanstva. Onko sobe so na Ginekološki kliniki v Ljubljani. Sobe so namenjene oddaji semena pred začetkom kemoterapije.

Značke: slovenija, pregled, union

Članki iz rubrike