Ekipa
© 2024 Salomon d.o.o. Vse pravice pridržane
nu
nu
19.08.2015 16:40:00
Deli članek:

PLTS doživlja pravi razcvet

alesfevzer.com

Prva liga Telekom Slovenije doživlja medijski razcvet, kar potrjujejo (zgodovinsko) odlični podatki o TV gledanosti, odziv na družabnih omrežjih in tudi vse boljši obisk na tribunah.

Prva liga Telekom Slovenije koraka v pravo smer. Pozitivni trendi zadnjih treh sezon so letos dobili dodaten pospešek, ki ga je moč prepoznati v izjemni TV gledanosti in vse večjem številu obiskovalcev na tribunah. Povprečno prvoligaško tekmo v prvih šestih krogih sezone 2014/15 si je pred TV sprejemniki ogledalo nekaj več kot 30.000 gledalcev, novi medijski partner - PRO PLUS, pa letos v povprečju beleži kar 60.000 TV gledalcev vsakega prenosa prvenstvene tekme na Kanalu A.

Izpostaviti velja nedeljski derbi, ki je med slovenskimi športnimi dogodki zabeležil rekordno gledanost in tako postal najbolj gledan slovenski (ligaška in druga tekmovanja na nacionalnem nivoju) športni dogodek v zadnjih desetih letih. V povprečju si je obračun 6. kroga med Mariborom in Olimpijo ogledalo skoraj 143.000 ljudi, najbolj gledana minuta tekme pa je nastopila ob 22.04, ko je tekmo spremljalo skoraj 200.000 TV gledalcev oziroma 10,1% gledalcev v ciljni skupini 4+. (vir: AGB Nielsen Media Research)

Dvig popularnosti slovenskega klubskega nogometa pa je opazen tudi na tribunah, ki so vse bolje zasedene. Prvih 6. krogov v sezoni 2015/16 si je v živo na stadionih ogledalo 46.850 ljudi, kar je za 33% več v primerjavi z enakim obdobjem v lanski sezoni, kar kaže tudi na to, da ima slovenski klubski nogomet ogromen potencial.