Pri Marketing magazinu so seveda strokovnjaki za trženje, celostne podobe ljudi, tudi športnikov in verjetno zato tudi poklicani, da ocenijo blagovno znamko posameznikov. Predvsem športnikov, ki so tržno najbolj zanimivi. Novinarka Tina Guček se je lotila primerjave dveh v tem trenutku največjih slovenskih športnih zvezd - Luke Dončića, ki igra za največjo košarkarsko franšizo na svetu Los Angeles Lakerse, in Benjamina Šeška, ki je podpisal za najvrednejši nogometni klub na svetu Manchester United.
Oba mega športnika sta seveda globalna ambasadorja slovenskega športa. Med njima je nekaj takšnih in drugačnih razlik - Dončić velja za enega najboljših košarkarjev na svetu, Šeško še ne, je pa nogomet globalno precej bolj priljubljen kot košarka.
V MM so zapisali: "Zelo verjetno je, da se bo z vsakim nastopom Benjamina Šeška izpostavljenost Slovenije povečala, zagotovo pa bo tudi kar nekaj (domačih in tujih blagovnih znamk), ki bodo želele njegove uspehe izkoristiti. Kako, bo pokazal čas." Pri MM so se o tem pogovarjali z Matjažem Germom, vodjo kreativcev v Agenciji 101 in velikim športnim navdušencem. "Proračun občine Radeče za leto 2025 je slabih sedem milijonov. Največje podjetje v občini, Radeče papir nova & Muflon, pa ima letno dobrih 50 milijona evrov prometa. Za usluge v Radečah rojenega Šeška bodo pri Manchester Unitedu odšteli 85 milijonov evrov. V marketinškem smislu bo za slovenske znamke Šeško zdaj seveda postal vedno bolj nedosegljiva razsežnost, podobno kot Luka Dončić, ki ga lahko recimo sponzorji košarkarske zveze zgolj srečajo na kakšni tiskovni konferenci," je dejal Germ in dodal: "Nogomet je seveda nogomet in košarka ga v globalnem smislu ne preseže. Tu je še dejstvo, da je Manchester United tako po prodaji oznamčenih izdelkov kot denimo po dosegu na družbenih omrežjih med največjimi petimi nogometnimi klubi na svetu, čeprav je tekmovalno trenutno bolj na dnu. Samo lani so pri Unitedu prodali za 146 milijonov evrov dresov in opreme. Zdaj je vse odvisno od Šeška. Če se bo razvil v enega najboljših nogometašev na Otoku, je zagotovo mogoče, da bi v prihodnosti njegov marketinški domet presegel Dončićevega."
Šeškov odhod v United bo poskrbel tudi za večjo gledanost tekem na televiziji, Vid Dežman, vodja prodaje in marketinga na Arena Sport, pa je razkril, da že prejemajo številna vprašanja v zvezi s Šeškom in možnostjo zakupa oglasnega prostora ob tekmah Manchester Uniteda. "Osebno verjamem, da ima Benjamin vse, da postane globalna nogometna zvezda – v marketinškem smislu gre za redko kombinacijo talenta, discipline in karizme. Če je Dončić dvignil slovensko košarko na svetovni zemljevid, bo Šeško zelo podobno naredil v svetu nogometa,« je napovedal Dežman.