Nogometaši naj bi na svojih dresih nosili logotip EasyToys, a se je močno zapletlo. Nizozemska nogometna zveza (KNVB) je klubu prepovedala takšno akcijo. "Ni primerno, da bi na športni opremi kot sponzor nastopala erotična industrija. Moramo upoštevati, da je nogomet tako za mlade kot tudi za stare," je bil uradni odgovor vodstva zveze.
No, javnost je bila zaradi takšne odločitve kritična. Nizozemci so odprte narave, prepovedi tam niso običajne. Tudi ta ni zdržala dolgo, zveza je spremenila svojo odločitev. Po novih pogovorih s klubom, so skupaj našli novo rešitev: nogometaši bodo lahko logotip EasyToys na dresih nosili v tej sezoni.
Iz kluba so sporočili: "To je začasna rešitev, ki velja za to sezono." Emmen je sicer z oglaševalcem nameraval podpisati triletno pogodbo, a je ta zdaj omejena le na eno leto.
Navijači so navdušeni, saj je interes za nakup novih dresov ogromen. Klub je že naročil novo pošiljko dresov z logotipom EasyToys za prodajo.
Sicer ima podjetje EasyToys manjšo sponzorsko pogodbo s še enim nizozemskim prvoligašem - Groningenom, in sicer za oglaševanje na panojih na stadionu. Po pravilih zveze takšno oglaševanje ne potrebuje dovoljenja zveze, oglaševanje na dresih pa ga potrebuje.